Marketing internetowy to obecnie potężna broń w walce z konkurencją. Pozwala on zjednać do siebie internetowych czytelników i dzięki temu zwiększyć zasięg odbiorców swoich produktów czy usług. 

Data dodania: 2017-02-28

Wyświetleń: 941

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Newsletter, na który czeka Twój odbiorca

Newsletter to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji w marketingu internetowym. To swego rodzaju wirtualny biuletyn informacyjny, który pozwoli naszemu odbiorcy zorientować się w najbardziej aktualnej ofercie przesyłanej wprost na jego skrzynkę mailową. 

Newsletter powinien być charakterystyczny dla danej firmy, dobrze jest więc zaprojektować szablon newslettera specjalnie na własne potrzeby lub zlecić jego zaprojektowanie. Oczywiście możemy skorzystać z gotowego szablonu, które dostępne są w sieci w bardzo korzystnych cenach. Taki gotowy szablon jest dobrą propozycją dla osób, które poprzez newsletter chcą jedynie promować na przykład nowe treści na swojej stronie - nowy wpis na blogu lub wprowadzone na stronie zmiany. Wówczas taki newsletter będzie tańszy, a finalnie przynosić on ma niewymierne zyski, na przykład w postaci wejść na stronę lub polubień, jest więc bardziej ekonomiczną opcją.

Jeśli prowadzimy działalność handlową lub jesteśmy dużą, znaną marką, wówczas warto zlecić zaprojektowanie newslettera grafikom, którzy zadbają o umieszczenie w nim naszej identyfikacji wizualnej. Szablony dla newsletterów powinny być jednolite - odbiorca przyzwyczaja się do ich wyglądu, dobrze więc, by dla jego wygody za każdym razem otrzymywał inną treść, ale umieszczoną w tym samym szablonie. Wewnątrz newslettera należy umieścić, naturalnie, treści, które mogą zainteresować naszego odbiorcę - zdjęcia nowych produktów i ich cen, opisy nowych usług, zajawka materiału filmowego, jaki znajdziemy na stronie. warto również podać jakąś poradę czy ciekawostkę na temat danego produktu, co dodatkowo może wzbudzić ciekawość odbiorcy.

Dzięki temu taki mail będzie miał nie tylko charakter reklamowy i namawiający do kupna lub skorzystania z usługi, ale przede wszystkim będzie ciekawy - a odbiorca chętnie go otworzy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena