Aby skutecznie sprzedawać w internecie potrzebna nam niezbędna do tego wiedza. Choć wszystko wydaje się proste - zareklamuj, sprzedaj i odbierz prowizję - to jednak większość partnerów nie ma pojęcia o tym jak działać.

Data dodania: 2009-01-18

Wyświetleń: 2963

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

W całym polskim internecie, zaledwie mała garstka uczestników programów partnerskich wie jak osiągnąć "całkiem ładne zyski". Niektórzy dzielą się nabytą wiedzą. Jednak tylko jeden z nich robi obie rzeczy po mistrzowsku.
W swoim poradniku "Programy partnerskie w praktyce" Tomasz Urban prowadzi nas za rękę od samego początku. Dzieli się z nami cennymi poradami podając przykłady z własnego doświadczenia. Prosty język, którym się posługuje i wyluzowany stosunek do czytelnika znacznie wpływa na pozytywny odbiór zawartego przekazu. Autor twierdzi, że nie jest ważne to ile wiesz, lecz ile jesteś w stanie z tego wykorzystać i to właśnie ten temat jest mocno akcentowany od pierwszych stron. Wprowadza on pewien psychologiczny rygor - jeżeli nie wykorzystałeś tego, o czym do tej pory przeczytałeś, nie czytaj dalej, tylko zabierz się do działania. W książce pojawiają się także takie zagadnienia jak; rutyna i co robić aby jej unikać, co robić by nie stać w miejscu i działać efektywnie, a także inspiracja i skąd ją brać, gdy mamy zastój (poza tym, że niniejsza książka sama w sobie jest jedną wielką inspiracją i błędem jest nie przeczytać jej).

Po uporaniu się z kwestią psychologiczną autor wyjaśnia całą istotę i sposoby reklamy. Od podstawowych informacji o stronach internetowych i samym internecie, poprzez takie zagadnienia jak; domeny, blogi, listy mailingowe, czy też ministrony i pozycjonowanie.

Wszyscy ci, którzy na temat programów partnerskich mają bardzo wąski zasób wiedzy, lub mimo swojej wiedzy działają bez pozytywnych skutków, odnajdą w tej książce wiele motywacji i cennych informacji.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena