-1
głosów
- +

Ciągniki rolnicze XXI wieku

Autor:

Aktualizacja: 31.07.2007


Kategoria: Gospodarka / Budownictwo


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 1 głosów ujemnych
  • 9123 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, silnik typu diesel – nowoczesne ciągniki rolnicze mają to wszystko...


Ciągniki rolnicze XXI wieku

Klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, silnik typu diesel – nowoczesne ciągniki rolnicze mają to wszystko. Posiadają też znane marki – niejeden rolnik może pochwalić się, że trzyma w garażu Renault albo Lamborghini. Traktor, oczywiście.

Maszyny rolnicze? Ciągniki rządzą

Polska wieś zna przeróżne maszyny rolnicze. Ciągniki jednak są bodaj jedynymi, które mają tak szerokie rzesze fanów. Zakładają oni fora dyskusyjne, gdzie prezentują zdjęcia i parametry techniczne ulubionych traktorów, dokonują ich oceny i porównań. Używane ciągniki rolnicze można bez problemu znaleźć na aukcjach internetowych. Kupno na giełdzie czy przez stronę WWW części zamiennych do większości modeli – nawet amerykańskich czy japońskich – również z reguły nie nastręcza ogromnych trudności. Jednak największe grono wiernych zwolenników mają maszyny produkowane jeszcze w czasach radzieckich.

Ciągniki rolnicze – polskie dobro narodowe

Zetor, Władimiriec, a przede wszystkim nasz rodzimy Ursus – to ukochane przez pasjonatów traktory rolnicze. Ciągniki tych marek sprawiają, że niejednemu maniakowi motoryzacji łezka w oku się kręci. Nic dziwnego – w końcu Ursusa zna każde polskie dziecko. Do dzisiaj można spotkać je na naszych drogach. Zastosowanie znajdują nie tylko w rolnictwie, ale też w charakterze zwykłego środka lokomocji, również w miastach. Do dziś używają ich brygady remontowe a nawet budowniczowie autostrad. Ursus wszedł z nimi w XXI wiek.



Podobał Ci się artykuł?
-1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij