Można to zrobić na wiele sposobów, np zainwestować w kampanie banerowe, akcje mailingowe, ale ostatnio dużą furorę robi pozycjonowanie stron. Ma to duże znaczenie i skuteczne SEO daje wysokie pozycje w internecie, przez co więcej klientów wchodzi na stronę.

Data dodania: 2010-08-18

Wyświetleń: 2368

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Można to zrobić na wiele sposobów, np zainwestować w kampanie banerowe, akcje mailingowe, ale ostatnio dużą furorę robi pozycjonowanie stron. Ma to duże znaczenie i skuteczne SEO daje wysokie pozycje w internecie, przez co więcej klientów wchodzi na stronę. Zamiast do konkurenta użytkownik trafia na naszą stronę i można w ten sposób zwiększyć ilość zleceń. Nie wystarczy mieć stronę internetową, musi być ona widoczna zarówno dla robotów wyszukiwarek jak i klientów.

Pozycjonowanie to długookresowy proces mający na celu wypromowanie strony w wynikach Google. W pierwszej kolejności należy zoptymalizować stronę, dobrać odpowiednie słowa kluczowe związane z działalnością Twojej strony.
Wtedy na słowo np. pozycjonowanie stron www twoja strona będzie w top10. W ten sposób zwiększysz ilość odwiedzin na stronie a tym samym ilość potencjalnych klientów poszukujących Twoich produktów/usług. Zdecydowanie warto poszukać profesjonalnego pozycjonera i powierzyć mu stronę. Z pewnością po jakimś czasie zauważymy tego korzyści. Oto kilka zalet i wad promocji strony w internecie na podstawie pozycjonowania:

Główne zalety pozycjonowania:
- inwestycja zwraca się z nawiązką.
- duży współczynnik kliknięć-wejsć na stronę
- klienci nie traktują tego jak reklama, więc częściej i chetniej wchodzą tą drogą

Wady SEO:
- duży nakład pracy
- jeśli jesteśmy początkującymi pozycjonerami, nie mamy gwarancji że przyniesie to oczekiwane rezultaty
- długi czas oczekiwania na efekty
- spamowanie, brak dostatecznej wiedzy grozi zbanowaniem lub nałożeniem filtra

Licencja: Creative Commons
0 Ocena