Autoresponder to bez wątpienia najważniejsze narzędzie biznesu internetowego, dlatego warto dobrze się zastanowić nad jego wyborem, a później odpowiednio go skonfigurować.

Data dodania: 2011-03-19

Wyświetleń: 1780

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Stworzenie skutecznej kampanii e-mail marketingu zajmuje dużo przygotowań i ciężkiej pracy. Należy koniecznie przestrzegać wszystkich zasad, aby nie zostać oskarżonym o spamowanie. Istnieje wiele ważnych czynników, które należy spełnić aby zrobic to prawidłowo. Korzystanie z odpowiedniego,  poprawnie skonfigurowanego autorespondera jest sprawą najważniejszą.

A więc pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to znaleźć odpowiedni dla Ciebie autoresponder. Upewnij się, że jest renomowanej firmy, sprawdź opinie o nim. Należy również sprawdzić czy poczta nie jest blokowana przez wielkie firmy anty-spamowe, a co za tym idzie wiadomości e-mail dotrą do odpowiednich folderów w  skrzynkach pocztowych, a nie zostana oznaczone jako spam.

Upewnij się też  że można skonfigurować tak dużo list, ile będziesz potrzebował.

Na rynku jest kilka profesjonalnych autoresponderów za które trzeba opłacać miesięczny abonament. Innym rozwiązaniem jest zakup własnego autorespondera i zainstalowanie go na własnym hostingu. W takim wypadku płacisz tylko raz, więc odpada abonament miesięczny, co jest szczególne ważne na początku działalności w e-biznesie.

Musisz poprawnie skonfigurować swój autoresponder, aby w pełni wykorzystać swój e-mail marketing.

Każdy chciałby zarabiać jak najszybciej, ale z e-mail marketingiem musisz być cierpliwym.

W początkowej fazie po prostu musisz zbudować pozytywną relację, ale także oferować coś wartościowego, lub coś, co pozwoli zbudować zaufanie do Ciebie. Wysyłaj e-mail tylko raz w tygodniu, i nie próbuj sprzedawać niczego zanim nie minie przynajmniej miesiąc.

Zbyt  częste wysyłanie wiadomości może być odebrane przez niektóre osoby jako spam.

Kolejną rzeczą jaką możesz zrobić jest stworzenie kursu szkoleniowego. Nazwij go coś w stylu  "Mój 7 tygodniowy kurs". Skonfiguruj listę wartościowych e-maili z  materiałami dydaktycznymi dla subskrybentów na 7 tygodni.

Może to być np. "jak coś zrobić w Twojej niszy. To jest świetny sposób, aby zachęcić do nabrania zaufania i otwierania wiadomości które będziesz wysłać w przyszłości.


Licencja: Creative Commons
0 Ocena