Artykuły

post

Poznaj prawa swoich klientów

Po raz pierwszy obchodzony był w 1983 roku, w Polsce od 2000 roku. Mowa o Światowym Dniu Praw Konsumenta. Mimo że to tylko jeden dzień w roku (dokładniej mówiąc 15 marca) to przepisy prawa chronią konsumentów na co dzień.

post

Regulamin sprzedaży on-line

Jeśli masz jako takie rozeznanie na polu sprzedaży w sieci pewnie zauważyłeś, że każdy sklep internetowy ma swój regulamin. Tego typu dokument musisz stworzyć także dla swojego sklepu. Obowiązek jego posiadania wynika bowiem z regulacji prawnych. (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)

post

Obowiązki sprzedawcy wobec klienta

E-commerce to dość specyficzna forma handlu, dlatego rządzi się własnymi prawami. Relacje między sprzedawcą a klientem odbywają się na nieco innych zasadach niż w tradycyjnych sklepach. I właśnie z powodu tej specyfiki sprzedawca powinien bardzo poważnie podejść do kwestii swoich relacji z klientami.

post

Jedno okienko

Oto kilka przydatnych wskazówek dla osób, które chcą zarejestrować własną działalność gospodarczą w Polsce. Z tego artykułu dowiesz się czym jest "jedno okienko" oraz od czego trzeba zacząć, aby założyć własną firmę.

post

Marketing sensoryczny

Otaczającego świata doświadczamy przez zmysły, dlaczego marka miałaby być z tego procesu wyłączona? To przecież zmysły pobudzają i pamięć, i emocje. 80% konsumentów uważa, że zapach nowego samochodu jest jednym z najprzyjemniejszych momentów zakupu samochodu.