Dzięki takiemu zagospodarowaniu dużej łazienki zyskujemy nie tylko miejsce służące do codziennej higieny, ale również domowy kącik do wypoczynku i relaksu.
Wielkość pomieszczenia
Jeżeli już podejmiemy decyzję o urządzeniu salonu łazienkowego musimy pamiętać, że pomieszczenie powinno posiadać powierzchnie około 15 m². Tylko wtedy będziemy w stanie podzielić salon na dwie strefy, czyli sanitarno-kąpielową oraz wypoczynkową. W pierwszej strefie powinny znaleźć się urządzenia higieniczne, czyli umywalki, WC, bidet, prysznic oraz wanna. W drugiej natomiast toaletka, szafki na ręczniki, fotel bądź krzesło oraz przybory domowego SPA. Aby salon kąpielowy wyglądał efektownie oraz posiadał intymny charakter, dobrym pomysłem jest odpowiednie ustawienie oraz oddzielenie urządzeń od siebie. W tym celu możemy wykorzystać nowoczesne systemy sanitarne, które pozwalają na proste oraz szybkie budowanie wolno stojących ścianek.
Wanna w centrum uwagi
W pokojach kąpielowych coraz częściej odchodzi się od "kątów", częściowo bądź w całości odsuwając urządzenia łazienkowe od ścian. Dziś prysznic lub wannę możemy umieścić w centrum pomieszczenia, nie ma ku temu żadnych przeszkód instalacyjnych. Wanna na środku pomieszczenia atrakcyjne wyeksponuje i podkreśli jej rolę w salonie kąpielowym. Tak urządzone wnętrze od razu demonstruje jego charakter: to pomieszczenie służy nie tylko zabiegom higienicznym, ale również relaksującym chwilom.
Wymarzone domowe SPA
Aby efekt końcowy był taki jak sobie wymarzyliśmy, nowoczesny salon łazienkowy powinien być oświetlony oraz wyposażony w urządzenia i produkty najwyższej jakości. Dobrym pomysłem będzie zamontowanie automatycznego światła oraz bezdotykowej spłuczki i baterii. Niesamowicie istotny jest również wybór odpowiedniej jakości oraz koloru ceramiki ściennej i podłogowej, mebli i dodatków. Tylko wówczas gdy zadbamy o każdy szczegół nasz nowoczesny salon kąpielowy będzie miejscem, w którym z przyjemnością będziemy spędzać każdą chwilę.
Personalizacja produktów i dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb konsumenta zyskuje na znaczeniu, własna marka środków czystości staje się atrakcyjną propozycją dla przedsiębiorców. Wprowadzenie na rynek produktów pod własnym szyldem daje nie tylko możliwość zbudowania rozpoznawalności, ale także pozwala na zwiększenie lojalności klientów.