Jeśli czujesz zdenerwowanie, przed snem napij się ciepłej herbaty, posiedź chwilkę w spokoju by nie kłaść się w pełnym napięciu.

Data dodania: 2007-01-22

Wyświetleń: 8347

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Bardzo często zdarza się, że zagonienie codzienną pracą wskakujemy do łóżka i przez pół nocy leżymy i nie potrafimy zasnąć. Powodem jest zdenerwowanie i chęć szybkiego zapomnienia o minionym dniu.

Można temu zapobiec, ale jak zawsze trzeba o to zadbać i nie zniechęcać się bo to przyniesie jeszcze gorszy skutek. Zaplanuj o której godzinie chcesz położyć się do łóżka. I na co najmniej 30 minut przed snem postaraj się zrelaksować. Napij się ciepłej herbaty lub mleka (nie pij kawy która pobudza organizm). I posiedź chwilkę na fotelu. Tylko w ten sposób uda Ci się wyrzucić z siebie problemy minionego dnia.
Na czas snu postaraj się zapomnieć o pracy i myśleć o czymś miłym. Jeśli to nie wychodzi wyobraź sobie, że leżysz na plaży a dookoła nie ma nic co może cię zdenerwować. Może w ten sposób uda się szybciej zasnąć.

Pamiętaj, że ślub to dzień po którym nie spisz sam/sama więc twoje zdenerwowanie może przerzucić się także na drugą osobę.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Licencja: Creative Commons