Wizytówki są nieodłącznym elementem dobrze prosperującego biznesu. Dzięki nim skutecznie budujemy wizerunek przedsiębiorstwa lub nasz osobisty. Warto zadbać o to, aby nasza reklama była wysokiej jakości. Jak możemy upewnić się, że nasza wizytówka jest dopracowana w każdym detalu? 

Data dodania: 2014-12-17

Wyświetleń: 1887

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pierwsze kroki dobrej reklamy

Na początek musimy zadbać o każdy element znajdujący się na naszej wizytówce, a następnie wzbogacić ją o pewien ekskluzywny akcent, który sprawi, że będzie ona jeszcze bardziej atrakcyjna.  

W pierwszym etapie projektowania klient może wybrać, z jakiego materiału ma być ona wykonywana. Z pomocą przyjdzie np. drukarnia internetowa, która powinna nam wyjaśnić na czym dokładnie polega różnica w wyborze danego materiału i jaki będzie odpowiedni dla naszego projektu. Projekt możemy stworzyć nie tylko na papierze, ale także na bawełnie, PCV, drewnie, a nawet na powierzchniach metalowych. Dużo oczywiście zależy także od możliwości danej drukarni i naszego nakładu finansowego oraz gustu samego klienta.

Po wstępnym stworzeniu projektu możemy przystąpić do wzbogacenia naszej wizytówki o elementy ekskluzywne. Może to być lakier UV, folia hot-stamping, wycięcie, tłoczenie i wiele innych zabiegów. Uszlachetnienia wykonywane są na wszelaki sposób. W dużej mierze zależy to także od możliwości drukarni. Wizytówka wysokiej jakości nie musi posiadać dodatkowych elementów, jednak są one na pewno mile widziane i podniosą jej jakość.

Pomocne narzędzia dla laików

Stworzenie wizytówki to nie trudne zadanie, jednak przed przystąpieniem do jej projektowania warto sprecyzować, jaki efekt końcowy chcemy osiągnąć.

Wizytówka osobista będzie się różnić od wizytówki dla np.: agencji reklamowej. Możemy wyróżnić kilka popularnych typów wizytówek: 

  • Wizytówki osobiste – czyli takie, na których znajdziemy imię i nazwisko właściciela, jego stopień lub tytuł naukowy i kontakt. Zazwyczaj jest prosta i posiada mało elementów graficznych.
  • Wizytówki służbowe – zawierają imię i nazwisko, stanowisko pracy, logo firmy, dane kontaktowe, rodzaj prowadzonej działalności, itp.
  • Wizytówki kombinowane – składają się na nią elementy wizytówki służbowej i osobistej 

Projektowanie wizytówki może odbywać się na wiele różnych sposobów. Oczywiście najpopularniejszym jest projektowanie komputerowe. W dzisiejszych czasach możemy jednak skorzystać z narzędzia jakim jest kreator wizytówek, za sprawą którego szybko i łatwo stworzymy własny projekt. Tego typu kreatory zawierają wiele przydatnych funkcji oraz modułów. Często wyposażone są tez w gotowe szablony. Możemy je znaleźć bezpośrednio w sieci oraz jako aplikacje na nasz komputer. Wiele drukarni internetowych posiada tego typu kreatory na swoich stronach. 

Na zakończenie

Wystarczy odrobina chęci i wyobraźni, aby stworzyć na prawdę ekskluzywny produkt. Za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymasz profesjonalnie przygotowaną wizytówkę, która podniesie skuteczność Twojej reklamy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena