Internet daje ogromne możliwości docierania z informacją do potencjalnie zainteresowanych osób. Sprzedający mieszkanie już nie muszą polegać na lokalnej prasie i ogłoszeniach rozklejanych pracowicie na osiedlu. Jak to jednak możliwe, że po zamieszczeniu ogłoszenia w internecie telefon milczy?

Data dodania: 2011-02-06

Wyświetleń: 1670

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Sprzedający popełniają wiele błędów, ruszając na poszukiwanie potencjalnych nabywców swojego mieszkania. Poniżej kilka rad, które z pewnością pomogą podnieść efektywność internetowych ogłoszeń sprzedaży Twojego mieszkania.

Przede wszystkim postaw się w sytuacji potencjalnego nabywcy - zastanów się, co chciałbys wiedzieć i napisz o tym w ogłoszeniu. Oczywiście należy zacząć od rzeczy elementarnych, takich jak powierzchnia i liczba pokoi, ale pomyśl również o bardziej szczegółowych informacjach. Które to piętro i czy jest winda? Czy mieszkanie jest ciche? Jak daleko znajduje się komunikacja miejska i czy jest możliwość parkowania w pobliżu nieruchomości? Jaki jest widok z okna? Jakie sąsiedztwo? Kiedy wykonano remonty i w jakim zakresie? Czy zostawiasz w mieszkaniu jakieś meble i wyposażenie? Koniecznie podaj adres nieruchomości i zaznacz wyraźnie, jeśli nie życzysz sobie ofert agencji pośrednictwa.

Potem uzbrój się w aparat i wykonaj zdjęcia mieszkania. Optymalnie należałoby zamieścić co najmniej jedną fotografię każdego pomieszczenia, zdjęcie widoku z okien i widok elewacji budynku. Zanim przystąpisz do fotografowania upewnij się, że mieszkanie jest sprzątnięte i nie ma na widoku nadmiernej ilości rzeczy osobistych - widok pełnego zlewu lub suszącego się prania z pewnością nie zachęci potencjalnych nabywców. Upewnij się, że w fotografowanym pomieszczeniu nie ma innych osób, dzieci lub zwierząt domowych. Rób zdjęcia w słoneczny dzień lub przy zapalonych światłach. Zwracaj uwagę, aby na zdjęciu widoczna była możliwie duża część pomieszczenia. Uważaj na lustra i Twoje w nich odbicie!

Jeśli zastosujesz się do powyższych rad, z pewnością na Twoje ogłoszenie odpowie wielu potencjalnych nabywców. Powodzenia!

Licencja: Creative Commons
0 Ocena