Praktyczny marketing mobilny przykłady wykorzystania.
Aby uzmysłowić Państwu jak duże możliwości daje marketing mobilny, sporządziliśmy listę przykładowych zastosowań w zależności od branży (kilka wybranych).Oczywiście, są to wyłącznie niektóre możliwości wykorzystania marketingu mobilnego.

Data dodania: 2009-09-10

Wyświetleń: 2428

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Praktyczny marketing mobilny przykłady wykorzystania.


Aby uzmysłowić Państwu jak duże możliwości daje marketing mobilny, sporządziliśmy listę przykładowych zastosowań w zależności od branży (kilka wybranych).

Oczywiście, są to wyłącznie niektóre możliwości wykorzystania marketingu mobilnego.

Biura rachunkowe:

*Powiadamianie o płatnościach, zaległych fakturach.
*Informowanie o konieczności doniesienia niezbędnych dokumentów, stawienia się w biurze.
*Informowania klienta o wykonanych operacjach.
*Powiadamianie klientów o zmianach w przepisach.
*Przesyłanie życzeń świątecznych, urodzinowych itp.

Hurtownie i sklepy:

*Powiadamianie klientów o ofercie, nowościach i promocjach.
*Aktywna reklama określonych produktów lub usług.
*Przypominanie o płatnościach i nieopłaconych fakturach.
*Powiadamianie o różnych wydarzeniach, zmianach w firmie.
*Informowanie o aktywowanych usługach, przyznanych korzyściach itp.

Biura podróży:

*Powiadamianie stałej grupy klientów o jakiejś ciekawej promocji.
*Rozsyłanie informacji dotyczących wycieczek last minute.
*Powiadamianie o ew. płatnościach klientów.
*Informowanie klientów o terminach wyjazdów, nagłych zmianach itp.
*Ponaglenia dotyczące zaległych płatności i faktur.
*Utrzymywanie kontaktu z klientem.
*Przesyłanie życzeń świątecznych, urodzinowych itp.

Serwisy Internetowe:

*Powiadamianie o nowościach na stronie oraz w Firmie.
*Informowanie o wiadomościach prywatnych np. na forach.
*Jako własna usługa, wysyłka SMSów do wszystkich sieci.
*Kontakt pomiędzy użytkownikami serwisu.
*Wysyłanie zapomnianych haseł, pinów itp. bezpośrednio do zainteresowanego.
*Automatyzacja oraz powiadamianie o zmianach na stronie, alerty itd.

Firmy hostingowe:

*Powiadamianie o płatnościach, zaległych fakturach wysłanych proformach.
*Informowanie o nowościach, promocjach, zmianach w ofercie.
*Informowanie o zmianach na stronie, w Firmie.
*Powiadamianie o nadchodzącej poczcie email.
*Automatyzacja różnych procesów.
*Ostrzeżenia odnośnie funkcjonowania systemu, alerty, powiadomienia itp.
*Statystyki dotyczące obciążenia, wygenerowanego ruchu oraz stanu serwera.

Organizacja imprez masowych:

* Przesyłanie informacji o terminach i spotkaniach do dużej grupy osób
* Przesyłanie wyników w zawodach, konkursach
* Informowanie o zajętym miejscu, uzyskanym czasie, przyznanych punktach
* Wysyłanie zaproszeń na kolejne edycje zawodów czy wyścigów oraz podziękowania za udział w imprezie, wyścigu lub zabawie.
* Informowanie o nagłych zmianach w terminach lub w zmianach w regulaminie

Puby i lokale:

* Informacje o nadchodzących imprezach
* Konkursy i zabawy
* Przesyłanie zaproszeń (w tym imiennych)

Licencja: Creative Commons