Wielu przedsiębiorców posiadających już strony www automatycznie kwalifikuje wszystkich którzy weszli na główną stronę ich firmy jako odwiedzających.

Data dodania: 2007-11-07

Wyświetleń: 3216

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Wielu przedsiębiorców posiadających już strony www automatycznie kwalifikuje wszystkich którzy weszli na główną stronę ich firmy jako odwiedzających.

Czy będąc w centrum handlowym widziałeś aby w witrynach obecnych tam sklepów były liczniki, które zliczają wszystkich którzy choćby na moment zatrzymali się przed oknem wystawy?

Niektórzy tylko zerkną na wstawione tam rzeczy inni popędzą dalej, zajęci swoimi sprawami. A tylko część z tych osób wejdzie do środka i być może zostanie klientami.

Jak widzisz strona www Twojej firmy jest tym samym w internecie, co witryna wystawowa sklepu w centrum handlowym, przed którą przemieszczają się tysiące ludzi. Ci którzy się przed nią zatrzymują, nie są jeszcze Twoimi klientami. W tej chwili są to tylko gapie, których możesz zamienić na swoich klientów stosując skuteczne techniki marketingowe.

Dlatego musisz zapamiętać, że dla tych tysięcy internetowych "przechodniów" ważny jest nie tyle wizualny wygląd Twojej strony www ale też jej psychologia i strategia marketingowa.

Zapamiętaj, że tak jak w świecie materialnym w internecie także musisz uchwycić uwagę "przechodnia" aby następnie przeistoczyć go w klienta.

Masz na to kilkanaście sekund aby wpłynąć na emocje czytającego prezentację na stronie głównej Twojej firmy.

To właśnie w internecie Twój nagłówek i zamieszczony pod nim tekst musi odwołać się do emocji klienta oraz musi podkreślić korzyści wynikające z usługi lub posiadania danego produktu.

Nie wiem, czy już zauważyłeś, że świadomie korzystając ze skutecznych strategii marketingowych możesz kierować tym, co dzieje się w umyśle potencjalnego klienta, wykorzystując mechanizmy, o których istnieniu w ogóle nie zdaje sobie on sprawy.

Nie wiem także, czy już jesteś całkowicie świadomy tego, że można w łatwy sposób nauczyć się tych technik i dzięki temu szybko zwiększyć zyski firmy.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena