Nie musisz posiadać budżetu, który posiadają duże biura podróży lub sieci hoteli aby zwiększyć swoje dochody o 100%. Po przeczytaniu artykułu dowiesz się więcej jak skutecznie promować swój obiekt turystyczny w internecie.

Data dodania: 2011-09-15

Wyświetleń: 1670

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Turystyka stała się produktem, który chętnie sprzedaję się w internecie. Wyobraź sobie ile osób szuka w internecie gdzie wyjechać na wakacje, szuka najtańszej oferty, czyta opinie innych użytkowników. Gra jest warta świeczki. Konkurencja nie śpi, już tam jest. A Ty ?

Podstawa - własna strona internetowa. W dzisiejszych czasach to naprawdę nic trudnego. Można ją wykonać samemu lub zlecić wykonanie. Wiele osób wykonuje strony internetowe za małe pieniądze. Do tego dochodzi własny serwer oraz domena. Wirtualny serwer także można znaleźć w rozsądnej cenie. Domena to koszt rzędu 123 zł rocznie.

Sama strona internetowa do dopiero wierzchołek góry lodowej. Po co Ci strona internetowa, jeśli nikt o niej nie wie.

Promocja strony internetowej. Przybliżę Ci kilka wskazówek, które trzeba zastosować.

Miliony osób korzysta z wyszukiwarek internetowych i wiadomo, która wiedzie prym w internecie. Większość użytkowników trafi na Twoją stronę z wyszukiwarki.  Dlatego ważne jest zwiększenie pozycji swojej strony w wynikach wyszukiwania.

Im więcej ogłoszeń w internecie z linkiem Twojej strony internetowej tym lepiej. Jeszcze lepiej jeśli pochodzą ze stron tematycznych, powiązanych z turystyką. Są to wszelkiego rodzaju serwisy z ogłoszeniami turystycznymi, bazy noclegowe jak również  tematyczne katalogi turystyczne.

Wiele z nich jest bezpłatne, podzielone na kategorie gdzie łatwo można znaleźć interesująca stronę, ofertę.

Bądź aktywny w internecie. Rejestruj się na forach internetowych, komentuj a tym samym polecaj swój obiekt turystyczny. Na wielu forach można dodawać stopki gdzie możesz umieścić link do strony internetowej, telefon itp. Umieść go tam.

Serwisy społecznościowe. Miliony użytkowników, którzy mogą trafić akurat do Ciebie i wybiorą Twoją ofertę. Nie zaniedbuj społecznościówek.

Na koniec reklama kontekstowa. Idealne rozwiązana dla małych i średnich biznesów turystycznych. Na przykładzie Google, reklamy umieszczane są w wynikach wyszukiwania, na stronach partnerów itp. Na pewno spotkałeś się z reklamami Google na stronach internetowych. Reklamy pojawiają się w miejscach gdzie użytkownicy szukają interesujących go informacji. Zależna jest od słów kluczowych, zainteresowaniach użytkowników itp. Posiadając nawet niewielki budżet, można zyskać naprawdę wiele. Warto rozważyć inwestowanie pewnej sumy pieniędzy w reklamę kontekstową.

Internet to wielkie medium, milony użytkowników i przyszłych klientów. Rozpocznij promocję już dziś.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena