Firma Nantes - producent i dystrybutor innowacyjnych kosmetyków bazujących na nanotechnologii kontynuuje współpracę z agencją Praktycy.com. Agencja odpowiada za przygotowanie długookresowej strategii marketingowej i działań operacyjnych w ramach utworzenia oraz wprowadzenia na rynek inter.sklepu z innowacyjnymi kosmetykami.

Data dodania: 2010-05-19

Wyświetleń: 1824

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Celem współpracy jest stworzenie nowoczesnej internetowej platformy sprzedażowej kosmetyków Nantes. Sklep internetowy Nantes.pl ma być podstawowym i skutecznym źródłem dystrybucji kosmetyków Nantes w sieci. W związku z tym do zadań Praktyków należy uruchomienie i koordynacja e-sklepu oraz jego promocja, m.in. poprzez działania e-marketingowe i e-PR-owe. Pierwszym spodziewanym efektem jest zainicjowanie sprzedaży kosmetyków w Internecie, w etapach późniejszych - zwiększenie obrotów sklepu.

Działania Praktyków są także ukierunkowane na stworzenie spójnego, nowatorskiego wizerunku samej firmy Nantes jako eksperta w dziedzinie kosmetologii oraz zwrócenie uwagi na skuteczność nanotechnologii, na bazie której powstają innowacyjne kosmetyki NANTES.

Pierwsze działania internetowe skierowane do kobiet aktywnych, nowoczesnych i otwartych na nowoczesne rozwiązania w branży kosmetologicznej Praktycy podejmują już w połowie maja. Sklep Nantes rusza wtedy z ogólnopolską akcją testowania NANOkosmetyków pod hasłem: NANOtechnologia Piękna... Zostań naszą Trendsetterką! Praktycy, korzystając z serwisów społecznościowych oraz portali kobiecych, będą rekrutować panie, które zostaną Trendsetterkami kosmetyków Nantes. Zadaniem internautek będzie przetestowanie darmowych kosmetyków i wyrażenie opinii na ich temat. Dla najaktywniejszych testerek przewidziano wiele cennych nagród, m.in. zestawy kosmetyków, bony i zniżki rabatowe do wykorzystania w sklepie Nantes.pl. Nagrodą główną będą profesjonalne zabiegi kosmetyczne w Klinice Zdrowia i Urody Nantes.

Agencja Praktycy już po raz drugi została wybrana przez klienta. Wcześniejsze działania marketingowow-PR-owe były ukierunkowane na otwarcie pierwszej w Polsce specjalistycznej Kliniki Zdrowia i Urody NANTES. Agencja była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii marketingowo-PR-owej, wprowadzenie na rynek Kliniki NANTES, zaplanowanie i zakup mediów, przygotowanie i wykonanie kreacji reklamowych, organizację konferencji prasowej oraz wydarzeń dla VIP-ów oraz 2-dniowego eventu dla potencjalnych klientów, prowadzenie działań Media Relations i ePR.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena