W dobie komputerów, laptopów, tabletów i smartfonów dostęp do internetu mamy niemal z każdego miejsca, w którym aktualnie się znajdujemy, dlatego warto stworzyć swoją Intrentową wizytówkę/portfolio i zaistnieć w sieci już dziś...

Data dodania: 2018-01-02

Wyświetleń: 1128

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 1

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

1 Ocena

Licencja: Creative Commons

Papierowa wizytówka/ulotka kontra Internetowe portfolio - co wybrać i dlaczego??

          Na świecie powstaje wiele firm. Można wyróżnić firmy małe, średnie i duże. Działają w różnych branżach zatrudniając przy tym masę ludzi. Jednakże, każda firma by zwiększyć zasięg swojej działalności musi jakoś się zareklamować. W dzisiejszych czasach gdzie podstawowym źródłem informacji jest internet, najlepszym sposobem reklamy jest strona internetowa. Strony takie zawierają określoną liczbę zakładek, które ściśle przedstawiają działalność firmy, jej ofertę, cennik, galerię i oczywiście kontakt. Biorąc pod uwagę, że rozróżniamy wiele kategorii branżowych trzeba się postarać, aby silnie zaznaczyć swoją obecność na rynku. Trzeba walczyć o klienta, a sposób w jaki to osiągniemy jest najważniejszy.

          Gdy projektujemy papierowe wizytówki lub ulotki, biorąc pod uwagę małe wymiary tej wersji reklamy, skupiamy się przedewszystkim na tym aby umieścić na niej najważniejsze informacje na temat działania naszej firmy, to co możemy zaoferować oraz zapewnić klientowi. Nie zapominamy także, o umieszczeniu logo, z którym będziemy kojarzeni oraz kontakcie. Podobnie jest z tworzeniem stron internetowych,  umieszczamy na niej najważniejsze informacje, aby zareklamować się jak najlepiej. Dodatkowym atutem jest to, że w internetowej wizytówce nie musimy liczyć się z ograniczoną treścią, możemy zareklamować się w dwóch lub dziesięciu zdaniach i przede wszystkim możemy wstawić zdjęcia do galerii, usług, prac lub dzieł, które wykonaliśmy. Drugim niepodważalnym atutem jest to, że nasza strona PORTFOLIO może zostać odwiedzona niemal przez każdego, nie ważne czy dzielą nas trzy czy trzysta kilometrów, gdyż dostęp do Internetu ma każdy, niezależne w którym miejscu się teraz znajduję. Istnieje też konkurencja, która nie śpi i czeka, aż się potkniemy. Inne firmy będą z nami konkurowały na rynku każdego dnia. Obniżka cen produktów lub usług to jedna z metod konkurencji pomiędzy firmami. Aby zachęcić klienta, nasza strona internetowa musi być dobrze zaprojektowana i przyciągnąć jego uwagę. Wypisane informacje powinny pokazywać firmę w jak najlepszym świetle. Projekty stron mogą mieć różne szablony. To jest zależne od gustu i wymagań klienta. Najważniejsza jest pomoc i profesjonalne doradztwo firmy, która tworzy nasze Internetowe portfolio, gdyż jest ono istotnym elementem w prowadzeniu działalności, kreowania wizerunku i reklamy ponieważ dzięki niemu nasza firma jest znana na rynku.

           Dlatego, w dzisiejszych czasach trzeba iśc za rozwojem, metodami i techniką XXI wieku i wybrać internetowy sposób kreowania, gdyż tak jak wspomniałem wcześniej, widoczni jesteśmy dla wszystkich,a nie tylko dla określonej liczby ludności danego miasta, rejonu gdzie papierowa wizytówka/ulotka właśnie trafi.

Licencja: Creative Commons
1 Ocena