Redakcja Ludzie i Społeczeństwo <span class="normal">
		<p>
        Redakcja – centrum zarządzania danego działu (kategorii). Redakcja zatwierdza artykuły, poleca najciekawsze z nich. Nadaje kierunek. Promuje zarówno artykuły jak i ich autorów.</p>
   
                <p>
                Redakcja działu składa się z Opiekuna, Prowadzącego oraz Redaktorów. Osoby wchodzące w skład redakcji nadają kierunek i określają cele oraz standardy w dziale.
                </p>
                <p>
                Celem redakcji jest powstanie sprawnie działającego centrum prasowego zrzeszającego fachowców z danej dziedziny, którzy wykorzystując zasoby serwisu, dzieląc się wiedzą i zarządzając tą wiedzą usprawnią pracę użytkowników, inspirują, ułatwiają dostęp do informacji i praktycznej wiedzy.
                </p>
        	<p>           W zakresie działań redakcji w danym dziale jest między innymi:
                <ul>
         
                    <li>selekcja artykułów, w tym wybieranie i promocja tych najciekawszych, najlepszych (Opiekun); </li>
                    <li>zarządzanie reklamą i promocją (Prowadzący);</li>
                    <li>kontakt z użytkownikami – mailing (Opiekun i Prowadzący);</li>
                    <li>tworzenie wydawnictwa (Redaktor);</li>
                    <li>dysponowanie ewentualną kasą działu (Prowadzący i Redaktor).</li>
                </ul>
			</p></span>


Polecamy artykuły:

Autor: Bogusław Cuch

Dodano: 22.08.2011

Rodzaj: Artykuł

Leworęczność
Uczeni pisali traktaty naukowe. Udowadniali w nich, że to domena chorych umysłowo i kryminalistów - wynaturzenie, które należy tępić i wyplenić jak szkodliwy chwast. Artyści, w swoich dziełach, prawą stronę rezerwowali dla błogosławionych. Po lewej, niebezpieczne demony kusiły do złego. Czaiła się tam groza i obrzydliwy grzech... czytaj więcej ››

Autor: Olga Rudnicka

Dodano: 08.10.2010

Rodzaj: Artykuł

Reklamo żyj! i nam pozwól żyć...
Włączasz telewizor - reklama. Radio – reklama. Otwierasz gazetę – reklama. Idziesz ulicą – reklama, reklama, reklama. Reklama jest wszędzie i powinniśmy być za nią wdzięczni. Gdyby nie ona, skąd wiedzielibyśmy co jest dla nas dobre? Jakiego szamponu używać, jakie pić piwo i jaki jest nasz ulubiony telewizor? czytaj więcej ››

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij