Redakcja Biznes i Ebiznes <span class="normal">
		<p>
        Redakcja – centrum zarządzania danego działu (kategorii). Redakcja zatwierdza artykuły, poleca najciekawsze z nich. Nadaje kierunek. Promuje zarówno artykuły jak i ich autorów.</p>
   
                <p>
                Redakcja działu składa się z Opiekuna, Prowadzącego oraz Redaktorów. Osoby wchodzące w skład redakcji nadają kierunek i określają cele oraz standardy w dziale.
                </p>
                <p>
                Celem redakcji jest powstanie sprawnie działającego centrum prasowego zrzeszającego fachowców z danej dziedziny, którzy wykorzystując zasoby serwisu, dzieląc się wiedzą i zarządzając tą wiedzą usprawnią pracę użytkowników, inspirują, ułatwiają dostęp do informacji i praktycznej wiedzy.
                </p>
        	<p>           W zakresie działań redakcji w danym dziale jest między innymi:
                <ul>
         
                    <li>selekcja artykułów, w tym wybieranie i promocja tych najciekawszych, najlepszych (Opiekun); </li>
                    <li>zarządzanie reklamą i promocją (Prowadzący);</li>
                    <li>kontakt z użytkownikami – mailing (Opiekun i Prowadzący);</li>
                    <li>tworzenie wydawnictwa (Redaktor);</li>
                    <li>dysponowanie ewentualną kasą działu (Prowadzący i Redaktor).</li>
                </ul>
			</p></span>


Polecamy artykuły:

Autor: Mariusz Wyszyński

Dodano: 17.02.2016

Rodzaj: Artykuł

Siedem mitów o landing page
Strony typu landing page są z nami od kilku lat, zdążyły się mocno zadomowić w świadomości Polskich internautów - niestety również w kwestii popełnianych błędów przy ich projektowaniu. Dobra agencja marketingowa powinna zdawać sobie z sprawę z tego jakie konkretnie błędy popełnia ale co osobami prywatnymi? czytaj więcej ››

Autor: Marcelina Walijska

Dodano: 23.05.2015

Rodzaj: Artykuł

Firma na Facebooku, czyli jak działać, żeby zyskać klientów
Aby firma pozyskiwała klientów, konieczna jest jej obecność w internecie. Jednak nie wystarczy już założenie strony internetowej - dziś, by odnieść sukces, trzeba udzielać się na portalach społecznościowych. Dlatego założenie konta na najpopularniejszym z nich - Facebooku - to dla większości firm działanie priorytetowe. czytaj więcej ››

Autor: Ł.D. Kamiennik

Dodano: 16.06.2011

Rodzaj: Artykuł

JAK napisać reklamę
Ten materiał pochodzi z książki J.E. Kennedy'ego pt. "Intensive Advertising". Autor wskazuje dokładnie, jak napisać reklamę. "Intensive Advertising" jest w tej chwili skarbem domeny publicznej. Zapłacono mu za jej napisanie 1 milion 110 tysięcy złotych na dzisiejszą wartość pieniądza! czytaj więcej ››

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij