Redakcja Biznes i Ebiznes <span class="normal">
		<p>
        Redakcja – centrum zarządzania danego działu (kategorii). Redakcja zatwierdza artykuły, poleca najciekawsze z nich. Nadaje kierunek. Promuje zarówno artykuły jak i ich autorów.</p>
   
                <p>
                Redakcja działu składa się z Opiekuna, Prowadzącego oraz Redaktorów. Osoby wchodzące w skład redakcji nadają kierunek i określają cele oraz standardy w dziale.
                </p>
                <p>
                Celem redakcji jest powstanie sprawnie działającego centrum prasowego zrzeszającego fachowców z danej dziedziny, którzy wykorzystując zasoby serwisu, dzieląc się wiedzą i zarządzając tą wiedzą usprawnią pracę użytkowników, inspirują, ułatwiają dostęp do informacji i praktycznej wiedzy.
                </p>
        	<p>           W zakresie działań redakcji w danym dziale jest między innymi:
                <ul>
         
                    <li>selekcja artykułów, w tym wybieranie i promocja tych najciekawszych, najlepszych (Opiekun); </li>
                    <li>zarządzanie reklamą i promocją (Prowadzący);</li>
                    <li>kontakt z użytkownikami – mailing (Opiekun i Prowadzący);</li>
                    <li>tworzenie wydawnictwa (Redaktor);</li>
                    <li>dysponowanie ewentualną kasą działu (Prowadzący i Redaktor).</li>
                </ul>
			</p></span>


Polecamy artykuły:

Autor: 

Dodano: 11.10.2010

Rodzaj: Artykuł

Poznaj prawa swoich klientów
Po raz pierwszy obchodzony był w 1983 roku, w Polsce od 2000 roku. Mowa o Światowym Dniu Praw Konsumenta. Mimo że to tylko jeden dzień w roku (dokładniej mówiąc 15 marca) to przepisy prawa chronią konsumentów na co dzień. czytaj więcej ››

Autor: 

Dodano: 11.10.2010

Rodzaj: Artykuł

Obowiązki sprzedawcy wobec klienta
E-commerce to dość specyficzna forma handlu, dlatego rządzi się własnymi prawami. Relacje między sprzedawcą a klientem odbywają się na nieco innych zasadach niż w tradycyjnych sklepach. I właśnie z powodu tej specyfiki sprzedawca powinien bardzo poważnie podejść do kwestii swoich relacji z klientami. czytaj więcej ››

Autor: 

Dodano: 11.10.2010

Rodzaj: Artykuł

Regulamin sprzedaży on-line
Jeśli masz jako takie rozeznanie na polu sprzedaży w sieci pewnie zauważyłeś, że każdy sklep internetowy ma swój regulamin. Tego typu dokument musisz stworzyć także dla swojego sklepu. Obowiązek jego posiadania wynika bowiem z regulacji prawnych. (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) czytaj więcej ››

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij