Redakcja Biznes i Ebiznes <span class="normal">
		<p>
        Redakcja – centrum zarządzania danego działu (kategorii). Redakcja zatwierdza artykuły, poleca najciekawsze z nich. Nadaje kierunek. Promuje zarówno artykuły jak i ich autorów.</p>
   
                <p>
                Redakcja działu składa się z Opiekuna, Prowadzącego oraz Redaktorów. Osoby wchodzące w skład redakcji nadają kierunek i określają cele oraz standardy w dziale.
                </p>
                <p>
                Celem redakcji jest powstanie sprawnie działającego centrum prasowego zrzeszającego fachowców z danej dziedziny, którzy wykorzystując zasoby serwisu, dzieląc się wiedzą i zarządzając tą wiedzą usprawnią pracę użytkowników, inspirują, ułatwiają dostęp do informacji i praktycznej wiedzy.
                </p>
        	<p>           W zakresie działań redakcji w danym dziale jest między innymi:
                <ul>
         
                    <li>selekcja artykułów, w tym wybieranie i promocja tych najciekawszych, najlepszych (Opiekun); </li>
                    <li>zarządzanie reklamą i promocją (Prowadzący);</li>
                    <li>kontakt z użytkownikami – mailing (Opiekun i Prowadzący);</li>
                    <li>tworzenie wydawnictwa (Redaktor);</li>
                    <li>dysponowanie ewentualną kasą działu (Prowadzący i Redaktor).</li>
                </ul>
			</p></span>


Polecamy artykuły:

Autor: Ewa Maria Szulc

Dodano: 19.03.2019

Rodzaj: Artykuł

Marketing sensoryczny
Otaczającego świata doświadczamy przez zmysły, dlaczego marka miałaby być z tego procesu wyłączona? To przecież zmysły pobudzają i pamięć, i emocje. 80% konsumentów uważa, że zapach nowego samochodu jest jednym z najprzyjemniejszych momentów zakupu samochodu. czytaj więcej ››

Autor: Kamil Banaszyk

Dodano: 09.03.2016

Rodzaj: Artykuł

Parę wskazówek do spraw content marketingu
Pięknem SEO jest fakt, że zamiast udostępniać wiadomości marketingowe ludziom, którzy w ogóle nie chcą usłyszeć co masz do powiedzenia, możesz zastosować technikę odwracania procesu, aby odnaleźć czego ludzie dokładnie szukają w wyszukiwarkach, stworzyć prawidłowy content i pojawić się dokładnie w tym momencie kiedy tego szukają. czytaj więcej ››

Autor: Marcin Kwiatkowski

Dodano: 21.04.2015

Rodzaj: Artykuł

Oparcie na lokalizacji kluczem do marketingu przyszłości
Dynamiczne zmiany, jakie na bieżąco obserwujemy wokół siebie, zmuszają nas do ciągłego aktualizowania rytmu dobowego, przyzwyczajeń i towarzyszących nam urządzeń. Reklamodawcy, chcący odnaleźć się w tej rzeczywistości i pragnący dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszej grupy konsumentów, muszą dostosowywać się do tempa i kierunku owych zmian.  czytaj więcej ››

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij