Redakcja Uroda <span class="normal">
		<p>
        Redakcja – centrum zarządzania danego działu (kategorii). Redakcja zatwierdza artykuły, poleca najciekawsze z nich. Nadaje kierunek. Promuje zarówno artykuły jak i ich autorów.</p>
   
                <p>
                Redakcja działu składa się z Opiekuna, Prowadzącego oraz Redaktorów. Osoby wchodzące w skład redakcji nadają kierunek i określają cele oraz standardy w dziale.
                </p>
                <p>
                Celem redakcji jest powstanie sprawnie działającego centrum prasowego zrzeszającego fachowców z danej dziedziny, którzy wykorzystując zasoby serwisu, dzieląc się wiedzą i zarządzając tą wiedzą usprawnią pracę użytkowników, inspirują, ułatwiają dostęp do informacji i praktycznej wiedzy.
                </p>
        	<p>           W zakresie działań redakcji w danym dziale jest między innymi:
                <ul>
         
                    <li>selekcja artykułów, w tym wybieranie i promocja tych najciekawszych, najlepszych (Opiekun); </li>
                    <li>zarządzanie reklamą i promocją (Prowadzący);</li>
                    <li>kontakt z użytkownikami – mailing (Opiekun i Prowadzący);</li>
                    <li>tworzenie wydawnictwa (Redaktor);</li>
                    <li>dysponowanie ewentualną kasą działu (Prowadzący i Redaktor).</li>
                </ul>
			</p></span>


Polecamy autorów:

Polecamy artykuły:

Autor: 

Dodano: 20.11.2017

Rodzaj: Artykuł

Mroczna historia kaptura
To, co współcześnie nie stanowi dla nas (europejczyków) żadnego impulsu i irytacji, nie wzbudza podejrzeń i stanowi klasyczny często występujący w szafie każdego element ubioru to najbardziej pospolita, klasyczna bluza z kapturem, ale... czytaj więcej ››

Autor: 

Dodano: 30.10.2015

Rodzaj: Artykuł

Quo vadis slow fashion?
Po kilku latach walki o świadomość konsumentów moda slow ugruntowała swoją pozycję w Polsce i stała się zjawiskiem znanym nie tylko wtajemniczonym. Ma swoich przedstawicieli w postaci mniej lub bardziej prężnie działających marek modowych i akcesoryjnych, swoje targi na Stadionie Narodowym w Warszawie i swój PR w mediach.  czytaj więcej ››

Autor: 

Dodano: 29.07.2015

Rodzaj: Artykuł

Elegancka odzież damska w stylu Coco Chanel
Coco Chanel zaczęła swoja przygodę z modą od zwykłych słomianych kapeluszy, które to kupowała, przystrajała i sprzedawała z zyskiem. Z pewnością była kobietą, która znacznie wyprzedzała swoja epokę, jej charyzma, przebojowość i niezwykłe wyczucie stylu, sprawiły, że stała się ikoną elegancji. czytaj więcej ››

Autor: 

Dodano: 06.02.2015

Rodzaj: Artykuł

Co Twoje ubranie mówi o Tobie?
W początkach swego istnienia ubrania miały jedno zasadnicze zadanie – chronić człowieka przed warunkami atmosferycznymi, a więc zimnem, deszczem, śniegiem, ujemnymi temperaturami, wiatrem czy po prostu palącym słońcem. W związku z tym mniej liczyła się jego estetyka, a najważniejsze były cechy użytkowe. czytaj więcej ››

Autor: 

Dodano: 30.06.2011

Rodzaj: Artykuł

Nieśmiertelna włoska moda
Każda z nas po cichu wzdycha do pary szpilek Bottegi Venety czy krokodylowej torebki ze znaczkiem Fendi – luksusowe marki rodem z Włoch są dla nas synonimem elegancji, której prestiż wspiera siła znanego na całym świecie logo.  czytaj więcej ››

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij