Hotels.com, najczęściej na świecie odwiedzana strona oferująca usługi rezerwacji hoteli, ogłosiła swoją ekspansję na rynek Europy Wschodniej wprowadzając jednocześnie nowe strony internetowe w ojczystych językach w takich państwach, jak Łotwa, Estonia, Litwa, Ukraina, Słowacja czy Chorwacja.

Data dodania: 2008-12-19

Wyświetleń: 1782

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons


Chorwacka strona internetowa oferująca usługi rezerwacji hoteli - http://hrvatska.hotels.com
Estońska strona internetowa - http://eesti.hotels.com
Strona w języku litewskim - http://lietuva.hotels.com
Łotewska strona internetowa z wyszukiwarką hoteli - http://latvija.hotels.com
Polska strona internetowa - http://polska.hotels.com
Słowacka strona internetowa służąca do rezerwacji - http://slovensko.hotels.com
Ukraińska strona internetowa służąca do rezerwacji hoteli - http://ukrayina.hotels.com

Działanie to jest częścią ekspansji www.hotels.com w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Każda z siedmiu stron została uaktywniona z uwzględnieniem narodowego IP, interfejsów w języku ojczystym oraz cen podanych w obowiązującej w danym państwie walucie.
Uaktywnienie tych stron zwiększa ogólną liczbę stron obsługiwanych przez www.hotels.com w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki do 32, wliczając w to strony w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Skandynawii, Polsce, Rosji oraz krajach Beneluksu. Wszystkie strony są również dostępne poprzez stronę www.hotels.com.
Otwarcie nowych stron w ojczystych językach nastąpiło zaraz po uaktywnieniu na początku 2008 roku stron w Grecji, Turcji, Czechach, Islandii oraz na Węgrzech.

- Uaktywnienie siedmiu nowych stron jest symbolem naszej ciągłej ekspansji na wschód. Są to rynki wschodzące, jeśli chodzi o podróże internetowe i, mimo iż produkty Hotels.com były dostępne dla tych terenów dzięki stronie internetowej w języku angielskim, to strony w języku ojczystym stanowią klucz do otwarcia pełnego potencjału tych rynków. - powiedział Patrik Oqvist, dyrektor Działu Marketingu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Hotels.com. - Sektor podróży internetowych w dalszym ciągu szybko się rozwija w regionie EMEA, a w szczególności na tych rynkach, które nie są tak rozwinięte jak nasze główne obszary działalności w Europie Zachodniej. Jesteśmy przekonani, że nowe strony w ojczystych językach osiągną takie same sukcesy jak nasze istniejące już strony.

Każda z nowo uaktywnionych stron internetowych będzie odzwierciedlać pozycjonowanie nowej marki www.hotels.com „Obudź się szczęśliwy”, która została wprowadzona w 2007 roku w Wielkiej Brytanii oraz na początku 2008 roku w całej Europie.

Więcej informacji na stronie http://polska.hotels.com/img
Licencja: Creative Commons
0 Ocena