0
głosów
- +

Strony internetowe w 2019 roku

Autor:

Aktualizacja: 07.08.2019


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Pozycjonowanie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 35 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Tworzenie i skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest tematem rzeką, lecz w tym artykule skupimy się na wypunktowaniu cech, które powinna posiadać nowoczesna strona internetowa w 2019 roku


1. Responsywność
Faktem jest, że coraz częściej przeglądamy internet na naszych smartfonach, dlatego tak ważne jest żeby nasza strona była responsywna, czyli wyświetlała się bezbłędnie na ekranach smartfonów i tabletów. Strona lepiej dostosowana do urządzeń mobilnych jest lepiej pozycjonowana, a co za tym idzie, ma więcej kliknięć i pnie się w górę w wyszukiwarkach.

2. Certyfikat SSL
Bezpieczeństwo jest dzisiaj priorytetem. W czasach kiedy wycieki danych oraz nieautoryzowany dostęp do naszych kont jest coraz większym zagrożeniem. Dzięki SSL dane użytkowników są szyfrowane, dzięki czemu nie ma obawy, że jeśli ktoś pozostawi jakiś wrażliwe dane na naszej stronie (sklep internetowy, formularz zgłoszeniowy, itp.) to będą one zabezpieczone.
Jakiś czas temu zespół Google poinformował, że bezpieczeństwo internautów jest najważniejsze i że będzie traktować SSL jako czynnik rankingowy.

Pozycjonowanie stron internetowych

3. Google Ads (dawniej Adwords)
Płatna reklama w Google jest jedną z najskuteczniejszych metod na to, żeby nasza strona była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki tej płatnej promocji możemy znacznie zwiększyć ruch na naszej stronie.
Dzięki systemowi reklamowemu Google, w skład którego wchodzi między innymi wyszukiwarka Google, strony partnerskie, Youtube, reklamy graficzne, remarketing nasza strona dostanie naprawdę solidną promocję – będzie wyświetlana wysoko w wynikach wyszukiwania, co pozwoli przykuć uwagę odbiorców i zwiększyć ruch na naszej stronie.

4. Struktura serwisu
Nie jest tajemnicą, że odpowiednia, spójna i logiczna i zoptymalizowana struktura i treść naszej strony, serwisu, sklepu ma znaczący wpływ na to jak jest pozycjonowana, dlatego należy zadbać o odpowiedni schemat naszej strony.

 5. Szybkość ładowania strony
W dzisiejszych czasach ten czynnik posiada olbrzymie znaczenie. Internauci niechętnie bowiem czekają na załadowanie się powolnych serwisów. Nowocześnie myślący webmasterzy kierują się wręcz zasadą "Think Mobile First". Prędkość ładowania sie strony można łatwo sprawdzić bezpłatnym narzędziem Google "PageSpeed Insights"


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij