0
głosów
- +

Cechy nowoczesnych wizytówek firmowych

Autor:

Aktualizacja: 05.08.2019


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Kontakt z Klientem


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 60 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Właściciele firm, prezesi, szefowie działów marketingu często zastanawiają się nad tym jakie wizytówki i w jakiej ilości zamówić aby spełniły nowoczesne standardy w zakresie treści i cech użytkowych. Niżej znajdziecie cechy interesującego rodzaju wizytówki firmowej


Wizytówki firmowe

1. Format 85 mm x 55 mm.
Wizytówka, która posiada takie wymiary z łatwością mieści się w portfelu i idealnie pasuje do kieszonki przeznaczonej na karty bankowe. Dzięki temu zawsze jest pod ręką. W każdej chwili można po nią sięgnać podobnie jak po dowód osobisty czy kartę płatniczą.

2. Nakład 1000 sztuk
Wizytówki firmowe najczęściej są drukowane w nakładze co najmniej 1000 egzemplarzy. Takie wizytówki można wręczać osobiście podczas spokań a także umieszczań na przykład w specjalnych stojaczkach w zaprzyjaźnionych firmach.

3. Zaokrąglone rogi
Zaokrąglone rogi nadają wizytówce nowoczesnego wyglądu, ułatwiają wsuwanie do kieszonki w portfelu lub wizytowniku.

4. Pokrycie folią błyszcząca po obu stronach.
Cienka warstwa folii stanowi dodatkowe zabezpieczenie druku oraz ochronę przed zabrudzeniami. Taka wizytówka idealnie sprawdzi się w każdej branży, w której osoba wręczająca wizytówkę może mieć przybrudzone ręce. Na przykład mechanik samochodowy (smar, olej), glazurnik (klej, cement), kosmetyczka (krem).
Podczas spotkania biznesowego np. przy kawie często zdarza się wręczać wizytówkę. Jeżeli powstaną plamy po kawie to można łatwo je zmyć z takiej wizytówki.

5. Funkcja minifolderu
Przy odrobinie inwencji twórczej wspomaganej przez agencję reklamową nowoczesna wizytówka firmowa może stać się bardzo poręcznym minifolderem.
Dzięki zastosowaniu profesjonalnego druku wysokiej jakości można na niewielkiej powierzchni zamieścić nawet kilka zdjęć produktów oraz dodać krótkie opisy, a także hasło reklamowe.

6. Informacje podstawowe

Podstawowymi informacjami, które powinna zawierać każda wizytówka firmowa to nazwa firmy, adres, telefon, adres elektroniczny email oraz adres strony internetowej lub odnośniki do portali społecznościowych na przykład Facebook.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij