Zapamiętanie nazwy czy logo twojej firmy przez drugą osobę jest bardzo ważne. W dzisiejszych czasach ciężko się przebić przez różnego rodzaju przeszkody zanim dojdzie do spotkania się z naszym potencjalnym partnerem biznesowym.

Data dodania: 2019-06-29

Wyświetleń: 643

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Identyfikacja potencjalnego klienta z twoją firmą poprzez ubranie.

Wpływ “chodzącej reklamy” na ubraniach, a wyniki twojej firmy.

Dlatego gdy już dojdzie do naszego mityngu należy zrobić jak najwięcej, żeby nasza osoba i firma którą reprezentujemy zapadła w pamięci naszego rozmówcy. Właśnie między innymi te aspekty przekładają się później na podpisane kontrakty, umowy i sprzedaż. Elementy odzieży z logo naszej firmy lub marki produktu to w pewnym sensie chodząca reklama. Często jest wykorzystywana na różnego rodzajach koszulkach, polarach, czapkach, fartuchach czy koszulach. O ile pierwsze z nich nosimy raczej jako mniej oficjalną częścią ubioru to koszula w dzisiejszym świecie mody staje się bardzo uniwersalna. Mężczyzna lub Kobieta może założyć zarówno białą koszulę, która nada jej oficjalny wygląd spotkania jak i kolorowe koszule w stylizacji casualowej lub nawet sportowej, która będzie mniej oficjalna. Koszula męska tak jak inne części ubioru może być dopasowana kolorystycznie do barwy danej firmy. Przykładowo barwy popularnego napoju gazowanego to biały napis na czerwonym tle. Często jednak wykorzystywany jest sam napis w kolorze czerwonym lub białym. W tym przypadku bardzo ciekawym rozwiązaniem może być koszula biała z dodatkami w kolorze czerwonym jak wnętrze kołnierza, stójki czy mankietów. Uzupełnieniem mogą być czerwone guziki i oczywiście logo na przykład na kołnierzu. Taka koszula pasuje do bardzo wielu ubiorów i okazji przez co może się stać się codziennym strojem w pracy.

Jakie miejsce wybrać na logo naszej firmy lub marki.

Miejsce naszej “reklamy” na ubraniu musi być dobrze dobrane. W przypadku czapeczki czy fartucha za dużego wyboru nie ma. Koszulka lub polar daje możliwość haftu na przodzie ewentualnie z tyłu produktu. Większe możliwości daje nam koszula. Najlepszym rozwiązaniem jest kołnierz. Zwłaszcza na spotkania rozmowy w bliskiej odległości. Podczas rozmowy nasz współuczestnik skupia się na naszej głowie dlatego właśnie kołnierz jak najbardziej bliskie miejsce naszej głowy sprawi, że przez cały czas ta osoba będzie widzieć nasze logo. Na kołnierzu mamy dwa miejsca ale należy pamiętać, że poza reklamą chcemy się też dobrze zaprezentować z naszym ubiorem i zbytnia ilość nanoszenia nazw na ubranie może wywołać efekt odwrotny. Kolejnym miejscem jest przód koszuli zarówno lewy jak i prawy. Haft lub nadruk bo takie głównie techniki wykonania się stosuje może być umieszczony na samym przodzie jak i kieszonce lub nad kieszonką. Inne miejsca w których jeszcze dokonuje się brandowanie odzieży to ramię i mankiet, a także plecy. Należy jednak pamiętać, że ostatnie wskazane elementy będą na przykład mniej lub w ogóle widoczne przy założeniu marynarki. Dlatego kołnierz jest tym najlepszym miejscem. Jest zawsze widoczny i blisko głowy. Jeśli chcemy aby rozmówca zapamiętał nasze imię i nazwisko możemy zlecić wykonanie małego haftu formie naszych inicjałów na koszuli. Często wówczas wykonuje się je w kolorze koszuli lub bardzo zbliżonym tak by zbyt mocno nie rzucało się w oczy. Z drugiej strony czasami zamiast plakietki stosuje się haftowaną małą plakietkę z imieniem na przodzie koszuli. Przygotowanie takiego ubioru z właśnie takim subtelnym logiem spowoduje, że na pewno zostaniemy zapamiętani co ma często duże znaczenie w biznesie.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena