0
głosów
- +

O sile linków umieszczanych na blogu firmowym

Autor:

Aktualizacja: 24.06.2019


Kategoria: Internet i Komputery / Serwisy


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 97 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Prowadzisz działalność gospodarczą i dodatkowo blogujesz w tematyce związanej z firmą? Jeżeli tak, to ten artykuł jest dla Ciebie. Nie czekaj na kolejną okazję i już dzisiaj dowiedz się w jaką siłę mają hiperłącza umieszczane w tekstach i dlaczego tak naprawdę warto umieszczać linki.


Większa liczba wyświetleń

Wzrost liczby wyświetleń to pierwszy powód, dla którego wielu przedsiębiorców, którzy prowadzą bloga firmowego decyduje się na wzbogacenie swoich artykułów o hiperłącza. Kiedy umieszczasz w tekście link, o którym informujesz swojego czytelników, możesz się spodziewać, że część z nich w niego kliknie, a to oznacza dla Ciebie większą liczbę wyświetleń i tym samym - większą popularność. Dzięki temu nie tylko więcej zarobisz na reklamach, ale także inni ludzie będą łatwiej mogli Cię znaleźć i zapoznać się z tym,  co im oferujesz.

Nie musisz pisać o czymś po raz kolejny

Jeśli od czasu do czasu oglądasz polskiego YouTube'a, z pewnością zauważyłeś/-aś taktykę niektórych youtuber'ów, którzy w danym filmiku odwołują się do tematu z innego filmu i nie tłumaczą danej tematyki od nowa, ale polecają zainteresowanym zapoznanie się z treścią tamtego filmu. W ten sposób nie tylko unikają konieczności ponownego mówienia o czymś, co już kiedyś omówili, ale także reklamują swoją twórczość i wywołują ruch na stronie ze starym filmem. Przykładowo: ktoś recenzuje telefon XYZ i mówi, że jego wyświetlacz jest całkiem podobny jak w telefonie YXZ, po czym informuje widzów, że gdyby byli zainteresowani to na dole znajdą link z filmem o YXZ. Dlaczego nie można by zastosować tego w pisaniu tekstów na bloga firmowego?

Przykłady potwierdzeniem teorii i szansą na zakup

Załóżmy, że piszesz teoretyczny tekst dotyczący Twojej branży. Niech będzie to np. artykuł w formie poradnika: "Jaki odkurzacz wybrać?". Jeżeli opisujesz po kolei preferencje różnych użytkowników dotyczące tego urządzenia, aż prosi się, by dodać odpowiednie przykłady - konkretne modele odpowiadające danym preferencjom. Linkując w tekście artykułu przedmioty ze swojego sklepu działasz na rzecz zwiększenia ruchu na tych stronach, ale także zwiększasz szanse na zakup i zdobycie nowych klientów. Pamiętaj, że ktoś, kto nie jest zainteresowany zakupem odkurzacza raczej nie będzie szukał w Internecie porad na temat tego jakimi kryteriami kierować się przy jego wyborze... Ważne byś jednak nie zarzucił swojego potencjalnego klienta zbyt dużą ilością linków - to ma być nadal poradnik, a nie mocno narzucająca się reklama konkretnych produktów.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij