0
głosów
- +

Co daje blog na stronie firmowej?

Autor:

Aktualizacja: 07.06.2019


Kategoria: Internet i Komputery / Serwisy


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 50 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Co daje blog na stronie firmowej?

Co daje blog na stronie firmowej?Aktualnie powstaje coraz więcej blogów internetowych. Co sprawia, że właściciele firmy oraz przedsiębiorstw tak chętnie decydują się na taki krok? Czy rzeczywiście czerpią z tego jakiekolwiek korzyści?


Kreowanie wizerunku eksperta

Bardzo dużo osób zakłada blog na stronie firmowej, ponieważ mają świadomość, że dzięki temu mogą zbudować pozytywny wizerunek. Oczywiście, Klienci w dzisiejszych czasach zwracają uwagę na rozmaite kwestie wybierając dane usługi świadczone przez przedsiębiorstwa. Same firmy mogą rzecz jasna krótko opisywać, że mają duże doświadczenie, właściwe predyspozycje, odpowiednie kwalifikacje do działania w konkretnej branży itp. Łatwiej będzie jednak przekonać Klientów do współpracy, jeśli użytkownicy będą widzieć, że dany blog zawiera ciekawe wskazówki na nurtujące pytania. Taka strona internetowa to zatem metoda, żeby pokazać, że rzeczywiście znamy się na swoim fachu, jak mało kto. Badania pokazują, że Klienci chętniej decydują się na przedsiębiorstwa, które udowadniają, że istotnie nie brakuje im wiedzy na konkretne tematy. Poprzez bloga firmowego można natomiast pochwalić się posiadanymi informacjami i zyskać w oczach innych osób.

Promowanie określonych produktów czy usług

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że reklama to dźwignia handlu. Istnieją jednak różne formy promowania. Samo pisanie, że dany produkt jest genialny, unikatowy, jedyny w swoim rodzaju itp. po prostu nie wystarczy. Klienci w dzisiejszych czasach są bardzo wyczuleni na taką nachalną reklamę, która jest tak naprawdę niczym innym, jak - kolokwialnie pisząc - laniem wody. Liczy się to, aby krok po kroku rzeczywiście przedstawić wszystkie najważniejsze zalety. Można to bez żadnego problemu zrobić właśnie na stronie firmowej poprzez bloga. Jeśli wejdziecie np. na artelis.pl to zobaczycie, jak to mniej więcej może wyglądać. Chodzi o to, że bez żadnego problemu można opisać wszystkie kluczowe walory. Warto przedstawić argumenty przekonujące do tego, żeby skorzystać z konkretnego produktu albo danej usługi. Jeśli Klienci zauważają realne korzyści, to zdecydowanie łatwiej będzie im wybrać sklep stacjonarny albo internetowy z tym asortymentem.

Większy ruch na stronie

Dużo osób decyduje się na bloga, ponieważ ma to korzystny wpływ na ruch na głównej stronie danej firmy. To metoda, żeby w naturalny sposób pozyskiwać Klientów. Większe zainteresowanie to prędzej czy później większe zyski z prowadzonej działalności. Jest to zatem gra "warta świeczki".


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij