0
głosów
- +

Po co prowadzić bloga na stronie firmowej?

Autor:

Aktualizacja: 05.06.2019


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Pozycjonowanie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 93 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Po co prowadzić bloga na stronie firmowej?

Po co prowadzić bloga na stronie firmowej? Często na stronie internetowej danej firmy można znaleźć odnośnik do bloga. Po co ludzie decydują się na taki krok? Czy rzeczywiście warto prowadzić bloga na stronie firmowej?


Reklama to dźwignia handlu

Wiele stron firmowych pokazuje, że odpowiednio prowadzony blog ma naprawdę duże znaczenie. Ludzie decydują się na taki krok, ponieważ mają świadomość, że reklama to, często tak się mówi w rozmaitych branżach, dźwignia handlu. To jednak nie oznacza, że należy promować siebie albo sprzedawane produkty w sposób nieodpowiedni lub nachalny. Klienci w dzisiejszych czasach bardzo mocno zwracają na to uwagę. Taka reklama bardziej odpycha niż zachęca i nie wpływa pozytywnie na wizerunek konkretnej marki. Natomiast artykuły na blogu firmowym to zupełnie inna - kolokwialnie pisząc - para kaloszy. Chodzi o to, że można w naturalny sposób przedstawiać korzyści wynikające ze stosowania danych produktów, świadczonych usług itp. Załóżmy, że macie sklep z oczyszczaczami powietrza. Jeśli w rozbudowanym artykule przedstawicie wszystkie korzyści wynikające z posiadania takich elementów, to jest naprawdę duża szansa na to, że takie akcesoria będą chętnie kupowane.

Można stać się ekspertem w oczach Klientów

Konkurencja jest naprawdę bardzo spora. Dzieje się to tak naprawdę w każdej branży. Co trzeba zrobić, aby nie narzekać na brak Klientów? Ważne jest to, aby zyskać zaufanie konsumentów. Blog firmowy to świetna okazja, żeby krok po kroku się do tego przybliżać. Obecnie Klienci bardzo mocno zwracają uwagę na to, czy konkretna firma rzeczywiście zna się na swoim fachu. Napisanie w dwóch zdaniach o tym w zakładce "o nas" nie wystarczy. Każdy może przedstawić siebie jako eksperta z wieloletnim doświadczeniem. Jeśli ktoś natomiast pisze merytoryczne artykuły, to może w 100% pokazać siebie z jak najlepszej strony. Tutaj już nikt nie będzie miał wątpliwości. Zaufanie jest natomiast bardzo istotne. Wpływa to na większą liczbę Klientów oraz więcej zarabianych pieniędzy. Prawidłowo prowadzony blog na stronie firmowej to zatem multum korzyści.

Wpływ na pozycjonowanie

Nie można nie wspomnieć o tym, że blog firmowy pozytywnie oddziałuje również na pozycjonowanie. Chyba każdy natomiast zgodzi się, że odpowiednio wysoka pozycja w wyszukiwarce Google przekłada się na zainteresowanie ze strony odbiorców. Łatwiej dotrzeć do nowych Klientów, jeśli na przykład sklep z butami itp. będzie na pierwszej stronie niż trzeciej, czwartej. Pamiętajcie jednak, że blog firmowy musi być prowadzony zgodnie z obecnymi wytycznymi SEO.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij