-1
głosów
- +

Najlepsza drukarnia – poznasz ją na pierwszy rzut oka

Autor:

Aktualizacja: 25.12.2018


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 1 głosów ujemnych
  • 49 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Najlepsza drukarnia – poznasz ją na pierwszy rzut oka

Wbrew temu, co się często mówi, sprawdzenie, czy konkretna drukarnia jest godna zaufania, czy nie, jest naprawdę prostą sprawą. Trudniej ją znaleźć, ale kiedy już otworzysz strony internetowe kilku różnych drukarń, to będzie potrzeba najwyżej minuty na każdej z nich, żeby zorientować się, czy warto wysłać choćby pierwszy projekt.


Tu jest wszystko!

Istnieją rzeczy ważniejsze niż cena, a pierwszą jest wygoda. Kiedy już wiesz, jakich materiałów potrzebujesz, sprawdzasz tylko, czy w danej drukarni przygotują ci wszystko, czego potrzebujesz. Jeśli nie – idź dalej. Kompletowanie zamówienia w kilku różnych drukarniach jest złym pomysłem, bo w każdej trzeba będzie oddzielnie zapłacić za przesyłki, trzeba będzie oddzielnie przygotowywać pliki dla wydruku, bo wytyczne też się różnią, a na koniec i tak okaże się, że kolory firmowe w każdej z drukarń wyglądają inaczej. Niby niczyja wina, tylko cecha procesu technologicznego, ale zgrzyt pozostaje i z dbałości o swój wizerunek lepiej jest go unikać.

A co, jeśli nie wiesz, jakich materiałów będzie potrzeba w przyszłości? Po pierwsze warto spróbować coś w tej materii przewidzieć, a po drugie – kiedy już można podejrzewać, że będą to ulotki, wizytówki czy katalogi, a raczej nie plakaty czy kalendarze, to szukaj drukarni, która ma właśnie to, co może się przydać.

Wyjście poza ramy

Każda dobra drukarnia online przygotowuje gotowe wzory i informatory mówiące o tym, jak przygotować plik do wydruku, kreatory, które pozwalają odrobinę sobie konkretny projekt wizualizować, ale na najlepszej drukarni będzie też można zamówić produkty niestandardowe – ulotki docinane albo po prostu w nietypowych wymiarach, plakaty, wizytówki na plastikowych kartach albo jeszcze coś innego, co sprawia, że oferta będzie wyjątkowa.

I tutaj ważna uwaga: nie chodzi nawet o to, żeby z takich usług korzystać. Sam fakt, że one istnieją, dobrze świadczy o drukarni. Ludzie, którzy ją obsługują, są gotowi zrobić coś więcej, niż tylko puścić projekt na maszyny drukujące, ale mają wiedzę, techniczne możliwości i doświadczenie, które pozwala zrobić więcej, niż tylko wcisnąć „drukuj”. To z kolei jest ważne, jeśli nie jesteś osobą, która zajmuje się profesjonalnym przygotowywaniem wydruków. Wtedy twoim ekspertem od druku będzie pracownik drukarni i dopiero wtedy, kiedy wiesz na pewno, że pracują w niej profesjonaliści, możesz liczyć na to, że kiedy ty dasz ciała przy przygotowywaniu projektu albo zapomnisz o ważnym technicznym detalu, to ktoś może to zauważy.

Patrz w portfolio

Każda drukarnia ma jakichś swoich stałych klientów. Wielu z nich zapewne znasz. Znane logo czy nazwa w kontekście drukarni, z której chcesz skorzystać, zawsze będzie jakimś argumentem, ale warto spojrzeć w portfolio drugi raz, tym razem na spokojnie. Nie chodzi przecież o to, żeby drukować tam, gdzie jakaś znana marka, tylko o to, żeby drukować dobrze. Jeśli z drukarni korzysta duża sieć hipermarketów, to znaczy, że dobrze tam radzą sobie z gazetkami reklamowymi. Ale czy dobrze radzą sobie z plakatami albo wizytówkami? Jeśli z usług drukarni korzysta ekskluzywny butik elektroniczny, to pewnie można sobie nadrukować wizytówki PCV albo nawet pendrive w formie karty, ale czy to pozwoli ci wybrać najlepszą drukarnię do kalendarzy?

Przejrzyj listę klientów drukarni i spróbuj zrozumieć, co oni tam zamawiają. Zobacz, jak wyglądają te konkretne materiały i czy chcesz, żeby twoje wyglądały podobnie. Nie chodzi o to, żeby szukać dziury w całym, ale kiedy znajdziesz dobrą drukarnię online, upewnij się, że jest ona dobra w tym, czego potrzebujesz, bo przy tak dużym asortymencie czasem zdarza się, że pewne materiały mogą wyglądać lepiej, a inne gorzej. Warto nauczyć się wychwytywać takie niuanse, ponieważ dzięki temu łatwiej znajdziesz drukarnię, która naprawdę spełni twoje oczekiwania.

Licencjonowane artykuły tworzy i publikuje Artelis.pl

Lista Tagów: drukarnia

Podobał Ci się artykuł?
-1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij