Współcześni konsumenci są bardzo wymagający. Często pracują jednocześnie na wielu urządzeniach i oczekują, że układy stron internetowych będą dostosowane do ich potrzeb, niezależnie od tego, czy korzystają aktualnie z laptopa, tabletu czy smartfona. By sprostać tym oczekiwaniom, Twoja firma powinna posiadać responsywną stronę internetową.

Data dodania: 2018-07-31

Wyświetleń: 2820

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Responsywna strona internetowa — dlaczego Twoja firma nie może się bez niej obyć?

Responsywna strona internetowa — co to takiego?

Rozwój technologii i coraz większy deficyt czasu sprawiły, że większość osób — dla własnego komfortu, potrzeby bycia w stałym kontakcie ze światem i poczucia bycia nieograniczonym — posiada już nie tylko komputer stacjonarny czy laptop, ale również smartfon oraz nierzadko tablet. Choć każde z tych urządzeń posiada różnej wielkości ekran, użytkownicy chcą, by doświadczenia związane z marką oraz jakość odbioru były zawsze identyczne. W odpowiedzi na współczesne trendy powstała technika Responsive Web Design (RWD), pozwalająca projektować uniwersalne strony WWW, których układ oraz wygląd automatycznie dostosowuje się do rozmiaru okna przeglądarki, w jakiej są wyświetlane. Oznacza to, że internauta korzystający z wersji desktopowej strony WWW oraz internauta korzystający z wersji mobilnej strony WWW, zobaczą ją w wydaniu przystosowanym do rozdzielczości ekranu, dzięki czemu nawigacja i całe użytkowanie będą komfortowe. Jeśli chcesz poznać szczegóły na temat powstawania oraz ceny responsywnych stron internetowych, warto żebyś odwiedził stronę www.mixedmedia.pl/strony-www, gdzie w czytelny sposób przedstawiony został cały proces oraz zamieszczono cenniki.

Zalety i wady responsywnych stron internetowej

Jak już zostało wspomniane, responsywne strony internetowe są najbardziej uniwersalnymi ze wszystkich rodzajów stron WWW. Mimo, że w inteligentny i w pełni zautomatyzowany sposób, są w stanie przekształcić swój wygląd i układ w zależności od rozdzielczości ekranu i okna przeglądarki, stanowią jeden byt. To oznacza, że zarządzanie kilkoma wersjami tej samej strony odbywa się w jednym panelu. Wprowadzenie zmian w treści, dodanie zdjęć do galerii itd. odbywa się zatem w jednym systemie CMS, co pozwala zaoszczędzić czas właścicielowi lub administratorowi. Responsywna strona WWW daje również marce gwarancję utrzymania jednolitej i spójnej komunikacji marketingowej w obrębie tego kanału. W przypadku odbiorców, główną zaletą responsywnych stron WWW jest wspomniany komfort użytkowania oraz dostęp do treści, niezależnie od wykorzystywanego urządzenia. Użytkownik nie musi już siłować się z pomniejszoną webową stroną WWW na małym ekranie smartfona czy tabletu. Zbędne jest ciągłe powiększanie, celem zwiększenia czytelności oraz wszelkie problemy z nawigacją. Zadowolone są zatem obie strony, co również ma wpływ na zwiększanie ilości zamówień, rezerwacji, pobrań itd. Jeśli natomiast chodzi o wady responsywnych stron internetowych, w zasadzie nie sposób ich zauważyć — ani z perspektywy właściciela, ani odbiorcy.

Komu zlecić wykonanie responsywnej strony internetowej?

Pamiętaj, że Twoja firmowa strona WWW jest internetową wizytówką Twojej firmy. Dlatego rozważnie wybierz wykonawcę. Poza doświadczeniem i kwalifikacjami zleceniobiorcy, powinieneś przede wszystkim przyjrzeć się dotąd wykonanym projektom i dowiedzieć się, czy jest w stanie zrealizować wszystkie Twoje potrzeby. Jeśli odpowiada Ci stylistyka, firma jest w stanie spełnić Twoje oczekiwania, cena jest dla Ciebie akceptowalna, a zapisy w umowie klarowne, prawdopodobnie znalazłeś odpowiedniego wykonawcę swojej nowej, responsywnej strony internetowej i wszystko wskazuje na to, że będziesz zadowolony ze współpracy.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena