0
głosów
- +

Promowanie firmy na rynku trójmiejskim – jak to zrobić?

Autor:

Aktualizacja: 27.04.2018


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 103 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Promowanie firmy na rynku trójmiejskim – jak to zrobić?

Trójmiasto to bardzo atrakcyjny i stwarzający wiele możliwości rynek. Dlatego warto tu założyć własną firmę o zasięgu regionalnym. Co jednak zrobić, by sprawnie i skutecznie wypromować swoją działalność na lokalnym rynku? Oto kilka najważniejszych rad.


Określenie docelowego klienta

Warto zacząć działania promocyjne od zastanowienia się, jakiej grupie klientów dedykowana będzie działalność firmy. Od tego zależy strategia reklamowa przedsiębiorstwa. Młodzi klienci chętniej odbierają reklamę internetową, starsi natomiast wolą tradycyjne metody promocji.

 

Reklama Google ADWords

Podstawą właściwego wypromowania firmy jest jej skuteczne wyszukiwanie w Internecie. Pomocą w tej kwestii służy reklama Google AdWords. Jest to sprawny system reklamowy firmy Google, wyświetlający reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google oraz reklamy graficzne w sieci reklamowej. Taka kampania reklamowa firmy pozwala na uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach na rynku lokalnym.

 

Profesjonalna strona internetowa

Oczywiście, aby wyszukiwanie było skuteczne, warto zainwestować w nową, responsywną stronę internetową. Jest to strona czytelna nie tylko na ekranie komputera, ale także na wszelkich urządzeniach mobilnych. Zakładaniem takich profesjonalnych witryn zajmują się specjaliści – na przykład webstart – strony internetowe. Ważne jest też, żeby strona firmy była zoptymalizowana na lokalne SEO. Dzięki temu zajmie wysoką pozycję podczas wyszukiwania w Trójmieście. Należy też pamiętać o atrakcyjnej grafice i merytorycznej stronie serwisu www.

 

Firma a social media

Obecnie bardzo łatwo dotrzeć do klienta poprzez aktywność firmy na portalach społecznościowych nie tylko poprzez tradycyjną reklamę, ale także udzielanie rad, obecność na forach tematycznych, odpowiedzi na pytania, prowadzenie blogów firmowych. Twitter, Facebook czy YouTube to nowe sprawne narzędzia marketingowe o bardzo silnym oddziaływaniu na klienta. Oczywiście oprócz tego warto zadbać także o reklamę w regionalnych portalach i serwisach ogłoszeniowych oraz trójmiejskich bazach firm.

 

Warto pamiętać, by przy promowaniu swojej firmy w Trójmieście zainwestować w profesjonalną stronę internetową, reklamę w Google AdWords oraz promocję swojego przedsiębiorstwa w social mediach.

Licencjonowane artykuły publikuje i tworzy Artelis.pl


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij