1
głosów
- +

Zastosowanie modułów w nowoczesnym sklepie internetowym

Autor:

Aktualizacja: 13.02.2018


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 103 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Zastosowanie modułów w nowoczesnym sklepie internetowym

Sklepy internetowe wyposażone w odpowiednie moduły zapewniają sprzedawcy dostęp do wielu praktycznych funkcjonalności. Nie tylko ułatwiają one obsługę platformy, ale mogą też pozytywnie wpłynąć na sprzedaż.


Zarządzanie sklepem online

Uruchomienie w sklepie modułu płatności online znacząco ułatwia klientom przeprowadzanie zakupów. Współczesne moduły tego typu są kompletne i zapewniają obsługę większości najpopularniejszych operatorów. Dzięki odpowiedniemu rozbudowaniu, sklepy online mogą posiadać dowolną ilość wersji językowych oraz akceptowanych walut obcych. Istnieje również możliwość przetłumaczenia tekstów zamieszczonych na stronie sklepu. Dzięki integracji firm kurierskich ze sklepem internetowym, możliwe jest znaczące usprawnienie realizacji zamówień. Moduł pozwala m.in. na drukowanie etykiet, sporządzanie protokołów, dodawanie przesyłek bezpośrednio z listy zamówień, generowanie linku trackingowego czy udostępnianie możliwych punktów odbioru osobistego. Dobrym uzupełnieniem sklepu internetowego może być także udostępnienie możliwości oceniania produktów. Dzięki wartościowym opiniom, w przypadku niektórych towarów można niemal od razu zwiększyć całkowitą sprzedaż.

Wygoda dla klientów

Profesjonalne projektowanie sklepów internetowych pozwala na znacznie lepsze dostosowanie prezentowanych ofert do wymagań klienta. Jedną z interesujących opcji jest opcja wariantów, dzięki której możliwe jest udostępnienie jednego produktu w kilku wersjach. Pod uwagę przy oznaczaniu konkretnej pozycji brane mogą być różne cechy. Do najczęściej definiowanych należą takie wartości, jak np. rozmiar czy wzór. Nowoczesny moduł pozwala dodatkowo przypisywać różną cenę poszczególnym wariantom produktu. Sklepy internetowe nie mogą się również obyć bez odpowiedniego modułu marketingowego. Pozwala on sprzedawcy na tworzenie promocji i definiowanie programów lojalnościowych. Zwłaszcza w e-mail marketingu drzemie ogromny potencjał. Sprzedawca może w ten sposób obdarowywać konsumentów kuponami rabatowymi i zachęcać ich do ponownych zakupów.

Projektowanie sklepów internetowych wzbogaconych o liczne moduły posiada w swojej ofercie agencja interaktywna Offon. Zapewniają one wyjątkowo rozbudowane możliwości zarządzania sklepem, dzięki czemu znacząco ułatwiają jego obsługę.

Licencjonowane artykuły publikuje i tworzy Artelis.pl


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij