0
głosów
- +

Szybka lista rzeczy do zrobienia podczas przenoszenia firmy

Autor:

Aktualizacja: 06.12.2017


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Zarządzanie Firmą


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 25 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Szybka lista rzeczy do zrobienia podczas przenoszenia firmy

Przeprowadzka biura lub firmy jest o wiele bardziej skomplikowana niż przenoszenie gospodarstwa domowego. Dobre przygotowanie jest tutaj kluczowe. Skorzystaj z tej krótkiej listy kontrolnej jako przewodnika, aby utrzymać swoją firmę na dobrej drodze w trakcie przeprowadzki.


Określ ramy czasowe i harmonogram

Twoje ramy czasowe powinny być pierwszą rzeczą, którą robisz. Ustaw datę, kiedy wszystkie rzeczy muszą znaleźć się w nowym biurze. Będzie to Twoja ostateczna data wyprowadzki. Będziesz potrzebować wielu dni na przeprowadzenie się. Dokładny czas przeprowadzki zależy od tego, ile rzeczy musisz przenieść, jak daleko się przenosisz i jak wielka jest twoja firma. Zrób listę wszystkich rzeczy, które musisz zrobić, zanim pojawią się ciężarówki.

Przypisz zadania i stwórz grupę pracowników zaangażowanych w przeprowadzkę.
Dobrym pomysłem jest wczesne zaangażowanie pracowników w temat przeprowadzki. Nie tylko pomogą Ci oni zorganizować i zaplanować ruch, ale także ułatwią poinformowanie i zaangażowanie reszty personelu. Managerowie odpowiedzialni za swoje działy przejrzą wszystkie zadania i przypiszą je w razie potrzeby pracownikom. W trakcie przeprowadzki jest po prostu zbyt wiele rzeczy do zrobienia, aby brać się za to samemu.

Zadbaj o komunikację z pracownikami.
Dobra komunikacja sprawi, że pracownicy będą na bieżąco informowani o planach przeprowadzki biura. Przeniesienie może być trudne dla pracowników. Może to oznaczać zmianę w sposobie, w jaki będą musieli dojeżdżać do pracy. Jeśli przenosisz się na mniejszą powierzchnię, pracownicy muszą wiedzieć, w jaki sposób zostaną przydzielone biura i jak będzie wyglądać ich nowa przestrzeń. Pracownicy powinni być informowani na każdym etapie procesu. Zalecam prowadzenie harmonogramu na tablicy ogłoszeń w kuchni lub w innej wspólnej przestrzeni, aby ludzie mogli zobaczyć, jak postępują prace i czego oczekuje się od nich jako pracowników.

Zatrudnij profesjonalistów.
Zatrudnianie dobrej firmy przeprowadzkowej wymaga czasu i powinno być jednym z pierwszych zadań na liście. Poproś jednego z pracowników o sporządzenie listy co najmniej pięciu firm przeprowadzkowych, a następnie upewnij się, że dokładnie je przeanalizujesz przed zatrudnieniem. Określ budżet, uzyskaj wycenę i porównaj usługi w firmach przeprowadzkowych, aby zdecydować, który z nich chcesz wynająć.

Kto pakuje pudła?
Jeśli Twój budżet może wspierać wynajem profesjonalnych pakerów, zrób to. Pracownicy muszą jednak zostać poproszeni o spakowanie rzeczy osobistych i pozbycia się rzeczy, których nie trzeba przenosić – takich jak niepotrzebne już dokumenty.

Plan wprowadzenia się do nowej lokalizacji.
Trudno jest wprowadzić się do nowej przestrzeni. Trzeba się dowiedzieć, gdzie wszystko i wszyscy ma się znaleźć, a to zajmuje dużo czasu. Upewnij się, że wiesz, gdzie każdy mebel zostanie umieszczony, a każdy pracownik usiądzie. Im bardziej szczegółowy plan, tym lepiej.

Porozmawiaj ze swoimi aktualnymi dostawcami usług.
Przeniesienie firmy może oznaczać zmianę dostawców usług. Sprawdź swoje umowy, a następnie zdecyduj, czy pozostaniesz z obecnymi dostawcami, czy też czas na zmianę. Musisz określić, czego będzie wymagać nowa przestrzeń pod względem linii telefonicznych i infrastruktury sieciowej. Upewnij się, że wiesz, czego potrzebuje nowa przestrzeń, aby nie było luki w funkcjonowaniu firmy po przeniesieniu się do nowej lokalizacji.

Lista Tagów: przeprowadzki biurowe

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij