Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Każdy to myśli poważnie o prowadzeniu biznesu, od samego początku powinien dobrze przemyśleć tę kwestię. Dziś możliwości jest wiele, filmy reklamowe, pozycjonowanie, social media, wszystko to często się przenika i daje duże możliwości promocji.

Data dodania: 2017-01-20

Wyświetleń: 797

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Filmy reklamowe - jak można ich użyć?

Filmy reklamowe – czy są nam potrzebne?

Większość z nas, kiedy słyszy słowo reklama, wyobraża sobie zapewne filmy reklamowe znane z telewizji. W dalszym ciągu jest to jedna z najpopularniejszych i bardziej skutecznych form reklamy. Jest jednak zarezerwowana tylko dla największych firm i marek. Startując z własnym biznesem, raczej nie będziemy mogli pozwolić siebie na reklamę w telewizji, chyba że będzie to krótki spot w jakimś lokalnym oddziale.

Czy więc filmy reklamowe nam się nie przydadzą? Wręcz przeciwnie. Powinniśmy nagrać przynajmniej jeden krótki spot przedstawiający naszą firmę lub produkt. Szczególnie jeżeli naszą grupą docelową są młodsze pokolenia. Dlaczego? Ponieważ wiele z tych osób, porzuca telewizję na rzecz internetu. Daje nam to bardzo szerokie spektrum działania, które w wielu wypadkach jest darmowe, albo przynajmniej dużo tańsze w porównaniu z wypuszczeniem spotu w telewizji.

Internet i social media – skuteczna reklama

Tak jak już wspomnieliśmy, internet i media społecznościowe dają każdemu z nas możliwość prowadzenia relatywnie taniej kampanii marketingowej. To właśnie tam będziemy mogli umieszczać nasze filmy reklamowe i to praktycznie za darmo.

Posiadając własny spot reklamowy naszej firmy lub produktu, w pierwszej kolejności powinniśmy wrzucić go do serwisu YouTube lub Vimeo. Dzięki temu będziemy mogli go w łatwy sposób umieszczać na innych kanałach komunikacji np. na naszej stronie internetowej.

Jeżeli mamy już swój kanał na YouTube i umieściliśmy film na naszej stronie internetowej, warto również zamieścić go na firmowym profilu na Facebooku. Oczywiście również w tym wypadku, możemy skorzystać z YouTubowego linku, jednak akurat w tym wypadku lepszym pomysłem może okazać się wgranie filmu bezpośrednio do Facebooka. Dzięki temu, jeżeli zdecydujemy się na płatne promowanie posta, w którym film zostanie opublikowany, będzie on miał większe zasięgi. Oznacza to, że dotrze do większej ilości potencjalnych klientów.

Podsumowanie

Jak mam nadzieje udało nam się udowodnić, filmy reklamowe nie są zarezerwowane tylko dla „dużych” graczy. Tak naprawdę każda, nawet najmniejsza firma może zrobić z nich pożytek. Ludzie od dawna przyzwyczaili się do tej formy reklamy, przez co jest ona bardzo skuteczna. Jeżeli więc tylko posiadamy odpowiednie środki, warto zainwestować we własny spot reklamowy.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena