0
głosów
- +

Marketing w sieci

Autor:

Aktualizacja: 16.11.2016


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 519 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Marketing w sieci

Nowe technologie pozwalają na nowe metody reklamy. W jaki sposób dziś należy prowadzić tego rodzaju działania, które mogą wypromować produkt lub usługę jaką oferujesz w swojej firmie? Sposobów jest wiele, większość z nich możesz spróbować wdrażać samodzielnie. Jak to zrobić?


Strona internetowa

To obecnie standardowa już forma obecności w internecie. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoje działanie, może być to poważny wydatek, niemniej jednak warto zdecydować się na stworzenie odpowiedniej jakości strony www, bo ta inwestycja z pewnością zwróci się w niedługim czasie. Strona internetowa jest dziś koniecznością, bez której bardzo trudno wzbudzić zainteresowanie klientów a tym samym odnieść sukces w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.

Blog firmowy na stronie www

Jeśli już posiadasz własną stronę w internecie możesz rozważyć prowadzenie własnego bloga, który pozwoli na zbudowanie ciekawych treści dla użytkowników odwiedzających stronę i zarazem pozwoli na stworzenie rozbudowanej strony, która zwróci uwagę robotów wyszukiwarek, dzięki czemu strona osiągnie w nich wyższe pozycje. Jest to szczególnie ważne, gdyż większość internautów korzysta z wyników podawanych na pierwszej stronie. Najlepsze rezultaty osiągają zatem te witryny, które znajdują się w pierwszej dziesiątce. Prowadzenie dobrej jakości bloga firmowego na własnej stronie internetowej może pomagać w osiągnięciu tego celu.

Social media

Wiele osób uważa, że dziś firmie wystarczy jedynie standardowy fan page na Facebooku. Oczywiście, dzieje się tak dlatego, że jego założenie jest darmowe, a prowadzenie wydaje się być czymś mało skomplikowanym. Jak pokazuje praktyka, sam dziś już na pewnoFacebook nie wystarczy, a wręcz może być ograniczający.

Dostępnych dziś kanałów social media jest wiele, więc musisz dopasować swój przekaz do docelowej grupy odbiorców, co pozwoli na osiągnięcie odpowiednich efektów sprzedażowych. Zanim rozpoczniesz jakiekolwiek działania w tym kierunku musisz przede wszystkim zbadać swoją grupę docelową. Określenie potrzeb i przyzwyczajeń potencjalnych klientów podpowie, czy chcą oni czytać artykuły, oglądać zdjęcia czy też preferują tutoriale w formie video. Jeśli już zdobędziesz wiedzę na ten temat, przygotuj odpowiedni plan działań i rozpocznij je.

Reklamy AdWords

Na pewno zauważyłeś wyniki pokazujące się przy każdym korzystaniu w wyszukiwarki Google. Reklama kontekstowa, związana z prowadzeniem kampanii marketingowych przy pomocy płatnych linków wyświetlanych przez Google pozwala na osiągnięcie dobrych wyników. Do wyboru jest kilka opcji, przy ich wyborze najlepiej skorzystać z usług firm lub osób profesjonalnie zajmujących się tego rodzaju działalnością.

Artykuł przygotowany we współpracy z firmą hauerpower.com tworzącą profesjonalne strony internetowe.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij