Obecnie bardzo wiele mówi się o reklamie w mediach, a zwłaszcza w internecie. Jednak wiele osób zdaje się być uodporniona na takie formy promocji, ponadto na coraz większej ilości komputerów pojawiają się programy blokujące reklamy. Okazuje się ponadto, że tradycyjne nośniki reklamy wcale nie odeszły do lamusa, a niektóre mają się całkiem dobrze.

Data dodania: 2016-10-04

Wyświetleń: 685

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Namioty stelażowe idealnym nośnikiem reklamy

Na przykład namioty stelażowe.

Chyba każdemu zdarzyło się chociaż raz w życiu wziąć udział w jakiejś imprezie plenerowej. A nawet jeżeli nie, w wielu miejscowościach organizowane są różne akcje promocyjne, zdrowotne itp. Ich wspólną cechą jest to, że zawsze towarzyszą im reklamy pneumatyczne i figury stelażowe.

Takie namioty z aluminiowym stelażem są najczęściej wykorzystywanym sposobem zadaszenia podczas targów, wystaw i innych eventów. Zazwyczaj mają kształt pawilonu z trzema ściankami i oczywiście daszkiem, więc znakomicie chronią zarówno przed słońcem, jak i deszczem.

Stelaż może być wykonany na planie czworokąta, sześciokąta lub ośmiokąta. Dzięki niewielkiej wadze i łatwemu mechanizmowi stelaż umożliwia szybkie i bezproblemowe rozłożenie namiotu. Między innymi dlatego niekiedy stosuje się nazwy zamienne takie jak namiot nożycowy, szybkorozkładalny czy błyskawiczny. Aluminium jest dodatkowo zabezpieczane przed korozją np. poprzez anodowanie. Cała konstrukcja jest niezwykle mocna i wytrzymała.

Namiot przytwierdzany jest do podłoża przy użyciu linek z tworzywa sztucznego oraz śledzi zabezpieczonych przed korozją. Jeśli namiot ma być mocowany na betonie, potrzebne są jeszcze dodatkowe obciążniki piaskowe. Warto podkreślić, że niektóre modele namiotów przystosowane są do montażu oświetlenia wewnętrznego, co na pewno zwiększa atrakcyjność tego obiektu po zmierzchu i pozwala się wyróżnić.

Poszycie namiotu wykonane jest niemal zawsze z wodoszczelnej i mrozoodpornej tkaniny poliestrowej o wysokiej wytrzymałości na zerwanie – to ważne, w końcu niejednokrotnie namiot będzie musiał się mierzyć z silnym wiatrem i deszczem, a nawet i śniegiem. To właśnie poszycie, jego kolorystyka i nadruk, decyduje o przydatności namiotu jako nośnika reklamy zewnętrznej. Firmy produkujące namioty mają zwykle elastyczne podejście, dzięki czemu można zlecić wykonanie namiotu w dowolnym kolorze i z nadrukowanym logiem czy hasłem reklamowym. To zatem świetny sposób, by dosłownie wpaść w oko potencjalnym klientom i utrwalić w ich pamięci firmowe barwy, jak również dane kontaktowe.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena