Gadżety marketingowe od dawna cieszą się zasłużoną sławą. Lubiane są przez klientów oraz firmy. Ich zadaniem jest przynoszenie efektów, czyli promowanie firmy, muszą jednak także cieszyć oko klienta, a niekiedy być użyteczne.

Data dodania: 2008-08-22

Wyświetleń: 2404

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Gadżety marketingowe od dawna cieszą się zasłużoną sławą. Lubiane są przez klientów oraz firmy. Ich zadaniem jest przynoszenie efektów, czyli promowanie firmy, muszą jednak także cieszyć oko klienta, a niekiedy być użyteczne.

Takie drobne upominki, jakimi są gadżety marketingowe, muszą być nie tylko dobrze dobrane do marki jaką promują. Muszą także wyglądać dobrze, być na czasie, dawać radość swoim użytkownikom. Wydaje się, że jest to dużo warunków do spełnienia, ale takie właśnie muszą być gadżety reklamowe.

Moda na dany typ artykułów reklamowych zmienia się tak samo jak moda obserwowana na Fashion TV. Niegdyś popularnością cieszyły się kubki, breloczki. Niedawno najpopularniejsze były smycze, o które walczyły rozochocone nastolatki. Nieśmiertelne wydają się być długopisy, zawsze przydatne, ładne i do tego modne, a także odzież reklamowa, do której częściowo należy odzież robocza.

Ubrania są bardzo wdzięcznymi gadżetami. Koszulki czy bluzy z logo firmy mogą być rozdawane w konkursach, na targach i cieszą się niezwykłą popularnością. Mogą być także wizytówką firmy, w postaci ubranych w nie pracowników. Czystość i schludność tych ubrań, a także ich wyjątkowy wzór stanowią najlepszą i najtańszą reklamę dla firmy.

Stawianie na oryginalność skłoniło producentów do tworzenia niespotykanych upominków, rozszerzając ich gamę o plecaki, otwieracze do piwa, plakaty. Również grupa docelowa uległa rozszerzeniu włączając w swoje szeregi również najmłodszych, których cieszą markowe pluszaki, kredki, kolorowe książeczki. Rodziców cieszy to, że są one darmowe.

Jeśli nasze artykuły reklamowe wzbudzą zainteresowanie potencjalnego klienta, równie dobrze możemy go uznać za już zdobytego.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena