0
głosów
- +

5 cech Tajemniczego Klienta

Autor:

Aktualizacja: 30.05.2016


Kategoria: Praca / Praca


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 889 razy czytane
  • 1 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
5 cech Tajemniczego Klienta

Kim powinien być profesjonalny Tajemniczy Klient? Kto ma szanse opanować ten zawód do perfekcji, a kto nie ma szans zrobić kariery? Dowiedź się o 5 cechach charakteru niezbędnych do pracy Tajemniczego Klienta.



Już sama nazwa mówi, że Tajemniczy Klient nie może się ujawnić, dlatego powinien posiadać szereg cech, które pomogą mu pozostać w ukryciu, a jednocześnie wyciągnąć od sprzedawcy wszystkie niezbędne informacje. Należy pamiętać, że to praca zdalna, często obsługiwana przez aplikację do zarabiania na androida, dlatego również ten fakt ogranicza dostępność zawodu.
 
Dyskrecja 
 
Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że Tajemniczy Klient na temat swojej pracy powinien milczeć prawie tak, jak pracownik służb specjalnych. Jeśli chcesz zrobić karierę w tej branży, lepiej, żeby nawet Twoi najbliżsi nie wiedzieli, czym się zajmujesz. Dziwne? Skądże! Wieści się szybko rozchodzą, szczególnie w małych miejscowościach. Chyba nie chcesz, żeby każdy sprzedawca w promieniu 50 km znał Twoją twarz.
 
Komunikatywność
 
Im więcej informacji uda Ci się wyciągnąć od sprzedawcy, tym lepiej. Staraj się, żeby każda rozmowa przebiegała naturalnie. Nie chodzi o to, żeby wyrecytować listę pytań. Na pewno łatwiej Ci będzie rozmawiać w sklepie, jeśli to lubisz tak bardzo, że nawet gdybyś nie był w pracy, też  ochoczo byś zagadał. Dobrze, jeśli wraz z komunikatywnością idzie kultura osobista. Pamiętaj, że w pracy Tajemniczego Klienta nie chodzi o agresywną natarczywość!
 
Cierpliwość
 
Przede wszystkim panuj nad swoimi emocjami. Nawet jeśli sprzedawca zachowuje się nieprofesjonalnie, Ty nie daj się ponieść. Cierpliwie go wysłuchaj, a następnie oceń we właściwy sposób, ale nie wdawaj się w kłótnie. Ta cecha przyda Ci się również przy raportowaniu. Przekazuj informacje w rzetelny i obiektywny sposób. Poświęć tej czynności odpowiednio dużo czasu, w końcu to najważniejszy element całego zadania. 
 
Dyspozycyjność
 
Pracę Tajemniczego Klienta najczęściej traktuje się jako dorywczą i często można ją wykonywać w trakcie załatwiania codziennych zakupów, ale nie oznacza to, że nie zajmuje ona czasu. Niestety, ale żeby stać się profesjonalistą i móc utrzymywać się z tej pracy, należy się jej poświęcić. Dlatego idealnie nadaje się jako praca dla licealistów i studentów, którzy dysponują większą ilością czasu, a przy odpowiednio profesjonalnym podejściu w przyszłości może oznaczać dobrze płatny zawód. 
 
Znajomość nowych technologii
 
Większość firm zatrudnia Tajemniczych Klientów zdalnie, na przykład BuzzBee w całości funkcjonuje przez aplikację na smartfona. Dla większości to optymalne rozwiązanie, ale wymaga przynajmniej podstawowej znajomości obsługi telefonów dotykowych.   

Jeśli szukasz pracy jako Tajemniczy Klient, zajrzyj na Buzzbee

Aleksandra Pos

 

Lista Tagów: Tajemniczy, klient, praca

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij