Codziennie oglądamy reklamy - jedne dobre, inne złe. Ale jak zdefiniować "dobrą reklamę"? Jak powinna wyglądać i czy warto w nią zainwestować?

Data dodania: 2016-05-10

Wyświetleń: 1172

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jak stworzyć dobrą reklamę?

By stworzyć idealną reklamę musimy  zrozumieć co to w ogóle jest reklama i jakie ma funkcje. Jak wiadomo reklama jest jednym z niezbędnych oraz najprostszych sposobów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. To dzięki niej jesteśmy w stanie dotrzeć do określonej grupy potencjalnych klientów. Ma za zadnie przedstawić ofertę sprzedaży w sposób masowy, odpłatny i z jak najlepszej strony.

 Znane korporacje nie bez powodu co miesiąc płacą ogromne kwoty za wyświetlenie ich parosekundowej reklamy na ogrmonym ekanie w kinie przed seasem. To własnie te pare cennych skund sprawia że odbiorca jest w pełni pochłonięty naszą reklamą i przez tę chwilę skupiamy jego uwagę tylko na naszym produkcie.

Lecz powracjąc na ziemię wiemy że nie każdy może pozwolić sobie na reklamę w kinie. Jest wiele sposobów na skuteczną reklamę , od podstawowych ulotek, konkursy które bardzo zachęcaja klienta do naszych produktów po nowość jaką jest tworzenie krótkich filmów promocyjnych zawierających w sobie wizerunek firmy. Musimy pamiętać by taka forma promocji była wykonane rzetelnie, ciekawie oraz estetycznie. Tak aby każdy potencjalny klient mógł ją dobrze kojarzyć z daną firmą.

Filmy te zawierają w sobie ujęcia z powietrza - przeważnie dzięki uzyciu drona z kamerą lub mini helikoptera oraz ujęcia statyczne, z ziemi - dzięki naziemnym kamerom. Dopełnienie jakim są stablilizatory obrazu, slidery kamerowe bądź rejestratory dzwięku sprawiają że film jest istną sztuką od której ciężko oderwać wzrok a nasz produkt bądź firma jest wyeksponowana w należyty sposób. Pozwalając sobię na tę formę reklamy jesteśmy w stanie pokazać prawdziwą moc oraz wielkość naszej firmy, nie rezygnując z wysokiej jakości jaką zapewniają profesjonalne kamery. Jak wiadomo nic tak nie przykuwa uwagi jak "inna " forma reklamy niż dotychczasowa, dzieki niej możemy zainteresować nie tylko potencjalnych klientów ale i konkurecję w oczach której nasza firma stanie się wyjątkowa oraz bardziej profesjonalna.

Reklama stała się nieodłączną częścią naszego świata. Widzimy ją wszędzie i to dzięki niej kojarzymy dany produkt bądź firmę w ten lub inny sposób. Jesli nie pójdziemy razem z nurtem marketingu i reklamy to zostaniemy w tyle. Dlatego powinniśmy zastanowić się czy może nie warto zainwestować w dobrą reklamę Waszej firmy?

Licencja: Creative Commons
0 Ocena