1
głosów
- +

Działanie beta alaniny

Autor:

Aktualizacja: 26.02.2016


Kategoria: Zdrowie / Zdrowe Odżywianie


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 359 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Działanie beta alaniny

Beta alanina to jeden z bardziej cenionych na rynku suplementów diety dla sportowców. Sprawdź czym jest i jak go stosować!


Mówimy o środku, który de facto nie posiada bezpośredniego działania na wzrost masy mięśni, nie bierze udziału w przemianach białkowych, nie zawiera w sobie żadnych dobroczynnych aminokwasów rozgałęzionych, a więc tym samym nie możemy mówić o bezpośrednim wpływie beta alaniny na przyrost masy mięśniowej. Czy jednak, aby na pewno? Otóż nie. Można to uznać za pewien paradoks, aczkolwiek nie jest to żaden paradoks.

Beta alanina – suplement diety

Beta alanina jest tak bardzo cenionym suplementem diety dla sportowców, ponieważ jest bardzo skuteczna we wspomaganiu przyrostu masy mięśniowej i nie tylko to. Regularne wspomaganie się beta alaniną nie tylko przyczynia się do szybszego przyrostu masy mięśniowej, ale również znacząco poprawia takie parametry ludzkiego organizmu, sportowego organizmu jak siła, jak wytrzymałość mięśniowa czy też wydolność organizmu. Można, więc powiedzieć, że jej działanie jest wielokierunkowe, że jej działanie jest wszechstronne. Skoro jednak beta alanina nie bierze udziału w przemianach białkowych, to gdzie tkwi sekret jej popularności i jej pozytywnego działania? Sens w tym, że beta alanina wpływa na poziom karnozyny w ludzkich mięśniach, a ta substancja odpowiedzialna jest za poziom kwasu mlekowego w mięśniach. Jak wiadomo, podczas każdego wysiłku, w każdym organizmie powstaje określona ilość kwasu mlekowego i od tej zasady nie ma żadnego wyjątku.

Beta alanina na regenerację

Wysokie stężenie kwasu mlekowego powoduje odczuwanie tak zwanych zakwasów, odczuwanie zmęczenia. Mniejszy poziom kwasu mlekowego to szybsza regeneracja i możliwość podejmowania wytężonego wysiłku znacznie szybciej, możliwość trenowania znacznie dłużej, a co za tym idzie, możliwość osiągania znacznie lepszych wyników w znacznie krótszym czasie. Beta alanina nie działa, więc bezpośrednio, ale działa i to z bardzo dobrym skutkiem, o czym miało okazję przekonać się już bardzo wielu ludzi, bardzo wielu zadowolonych sportowców. Dlatego po betę sięga coraz większa liczba osób.

Lista Tagów: beta alanina, zdrowie, sport

Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij