0
głosów
- +

Jak skrócić czas adresowania korespondencji firmowej o 90%

Autor:

Aktualizacja: 02.02.2016


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Sprzedaż


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 748 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Jak skrócić czas adresowania korespondencji firmowej o 90%

Zawalone kopertami biurko i wizja wielogodzinnego adresowania niejednego już przyprawiła o ból głowy. Jest jednak kilka sposobów na usprawnienie tego żmudnego zadania i skrócenia czasu jego trwania nawet o 90%.


Jak wiadomo czas to pieniądz. Oddelegowanie wartościowego pracownika na kilkanaście godzin w celu adresowania kopert, jest zatem całkiem sporym marnotrawstwem. Tym bardziej, że często tym zadaniem zajmują się różnego rodzaju specjaliści, którzy zdecydowanie bardziej potrzebni są przy innej pracy.

Koperty same się nie zaadresują i ktoś musi wykonać tę żmudną pracę. Warto więc zadbać o usprawnienie całego procesu i skrócenie potrzebnego na adresowanie czasu.

Jak to zrobić?

Adresowanie tak naprawdę składa się z dwóch części. Najpierw wpisujemy nadawcę.

Tutaj mamy dwa wyjścia. Zamawiamy koperty firmowe lub naklejki adresowe. Oba te rozwiązania nie tylko skracają czas poświęcony na korespondencje, ale i podnoszą wartość marketingową kopert. Profesjonalnie przygotowana korespondencja ma pozytywny wpływ na odbiór przez klienta samej firmy. Wzbudza w nim pozytywne emocje i zaspokaja potrzebę bezpieczeństwa. Szybka identyfikacja nadawcy i profesjonalny wygląd nie pozwalają na pomyłkę. Dodatkowo zarówno koperty jak i naklejki adresowe powinny zawierać logo firmy, co wspiera rozpoznawalność identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa i budowanie marki.

Drugim etapem adresowania kopert jest wpisanie nadawcy.

To tutaj pojawia się najwięcej przeszkód. Zmienne dane powodują częste pomyłki, a co za tym idzie straty w materiale, czasie i frustrację pracownika. Średnio ręczne wpisanie znanego sobie adresu na kopercie trwa od 30 do 50 sekund. Zakładając, że do zaadresowania jest 1000 kopert, zajmie to od 8 do 14 godzin. Niestety adresy te nie są dobrze znane pracownikowi, więc czas znów się wydłuży. W tym przypadku rozwiązaniem jest zastosowanie naklejek adresowych powstałych na podstawie listy danych. Możliwość błędnego zaadresowania jest zniwelowana, koperty wygadają estetyczniej, a sam czas potrzebny do zaadresowania 1000 kopert skraca się do 1,5 godziny.

Jak sami widzicie rozwiązania te są proste i znane, jednak często niedoceniane. Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że dzięki ich zastosowaniu mogą osiągnąć tak wiele korzyści.

Usprawnienie pracy nie musi wiązać się z rozbudowanym planem i dużymi kosztami, czasem wystarczy naprawdę niewiele.

Lista Tagów: biznes, naklejki, czas

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij