0
głosów
- +

Hotele podnoszą jakość swoich usług

Autor:

Aktualizacja: 10.12.2015


Kategoria: Turystyka i Wypoczynek / Noclegi i Hotele


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 458 razy czytane
  • 1 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Jakość życia z roku na rok się podnosi, ludzie coraz więcej zarabiają pieniędzy, przez co wzrastają ich wymagania. Hotele, aby sprostać oczekiwaniom gości muszą wspiąć się na wyżyny swoich możliwości, aby wyróżnić się spośród konkurencji. 


W hotelach 4 i 5 gwiazdkowych normą już staje się oferta Wellness & SPA. Ponadto oferowane są wycieczki objazdowe, czy realizacja specjalnych życzeń gości. Oczywiście w hotelach tej niższej klasy raczej tego nie spotkamy, ale komfort z noclegu w porównaniu do lat ubiegłych z pewnością się podniósł.

 

Nie podnosisz jakości , tracisz klientów

Hotele nie podnoszące jakości swoich usług nie mają czym zainteresować potencjalnych klientów. Zazwyczaj mają stałą grupę powracających klientów. Ci z czasem mogą przerzucić się na inny hotel, bo mając dwie oferty o tej samej cenie, istotne jest, że wybrana zostanie ta oferująca lepsze usługi. W ten oto sposób hotel może szybko popaść w kłopoty finansowe, a w najgorszym wypadku ogłosi bankructwo. Aby uniknąć takiego przerażającego scenariusza należy jak najszybciej zrobić audyt swojej oferty i zastanowić się co dodać, aby stała się bardziej atrakcyjniejsza. Istotne są stanowcze kroki, bo można stracić to nad czym się pracowało wiele lat i skrupulatnie rozwijało, aby wyrobić pewną markę.

 

Czym się kierować przy wyborze hotelu?

Wybierając dobry hotel obok oferty Wellness & Spa należy wziąć pod uwagę pozostałe czynniki. Normą powinien być dostęp do darmowego Internetu wi-fi, odbiornik z telewizją satelitarną, pełna lodówka, a także możliwość skorzystania z basenu, czy darmowe śniadania. Coraz więcej osób decydujących się na ofertę hotelu nie myśli tylko i wyłącznie o spędzeniu noclegu, ale również chce oddać się chwili relaksu, a świetną opcją do tego są właśnie zabiegi Spa, czy możliwość zagrania w golfa lub bilarda.

 

Sprecyzowana grupa docelowa

Goście takich hoteli, to przede wszystkim osoby zarabiające minimum średnią krajową, które podczas wakacji, czy podróży biznesowych szukają odpoczynku i relaksu. Dla tych osób zazwyczaj pieniądze nie grają roli, od nich ważniejsze jest uczucie odprężenia. Taki klient jest szczególnie ważny dla hotelu. Zdecydowanie tańsze jest utrzymanie powracającego klienta niż przyciągnięcie nowego. Również istotny jest aspekt, czy hotel jest wyłącznie dla dorosłych czy dla rodzin z dziećmi. Sprecyzowanie gruby odbiorców pozwoli wam dostosować najlepszą ofertę.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij