Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, co do zasady powinieneś posiadać własną stronę www. Koszty wykonania prostej strony www są niewysokie, a Twoja konkurencja prawdopodobnie już ją ma i wykorzystuje potencjał Internetu. W tym artykule przedstawiam najważniejsze korzyści jakie daje własna witryna internetowa.

Data dodania: 2015-10-14

Wyświetleń: 1270

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Czy firma potrzebuje strony internetowej?

Główną zaletą posiadania firmowej strony internetowej jest tania reklama, dostępna 24 godziny na dobę. Dostępna z każdego miejsca na kuli ziemskiej, gdzie można połączyć się z internetem. Reklama, która dzięki wyszukiwarce google trafia dokładnie do osób, które w danej chwili poszukują Twojej oferty. Nie trafia w próżnie, jak większość reklam tradycyjnych takich jak bardzo drogie spoty w telewizji, czy reklama w prasie. Jest skonkretyzowana i przynosi wymierne rezultaty. Koszt wykonania strony internetowej jest bardzo dobrą inwestycją w rozwój Twojej firmy.

Strona www podkreśla też znaczenie Twojej marki. Dodaje wiarygodności i świadczy o Twoim profesjonalizmie. Jest znakomitym sposobem na wykreowanie wizerunku w sieci. Pokaż się internautom z najlepszej strony, a taką zapamiętają. Dodaj galerię zdjęć, referencje, zakładkę o mnie i daj się poznać. Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego Twoja strona internetowa musi być estetyczna, atrakcyjna wizualnie i nowoczesna. Postaw na jakość, bo strona www jest Twoją wizytówką. Tanie strony internetowe to oszczędność, ale w dalszej perspektywie to zaprzepaszczona szansa na zrobienie wrażenia. To tak, jak byś poszedł na spotkanie biznesowe w brudnych, zniszczonych butach. Nieważne jak wiele możesz zaoferować, nikt już nie zwróci na to uwagi. Zapłać za wykonanie profesjonalnej strony internetowej, a inwestycja zwróci się szybciej niż myślisz.

Jeśli chcesz poinformować konsumentów o Twojej ofercie, najtaniej i najszybciej będzie napisać na stronie. Wprowadzasz promocję, aktualizujesz ofertę, zmieniasz numer telefonu, albo siedzibę firmy. Napisz o tym na stronie, albo w newsletterze, a osoby zainteresowane natychmiast się o tym dowiedzą. Nie musisz płacić za ogłoszenia w prasie, czy w radiu, masz od tego stronę www. Jeśli zintegrujesz ją z mediami społecznościowymi, natychmiast dostaniesz też odpowiedź, czy Twoja nowa oferta podoba się klientom. Oszczędzasz w ten sposób pieniądze i czas, budując jednocześnie prawdziwe relacje z klientem.

Jest jeszcze wiele korzyści płynących z posiadania firmowej strony internetowej, jakich nie wymieniłem w tym artykule. Jeśli chcesz poznać więcej argumentów by założyć własną stronę firmową, przeczytaj artykuł Czy warto posiadać swoją stronę internetową?

Licencja: Creative Commons
0 Ocena