-1
głosów
- +

Popularność sklepów internetowych

Autor:

Aktualizacja: 07.10.2015


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 1 głosów ujemnych
  • 413 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Zakupy w internecie to coraz powszechniejsze zjawisko na świecie i w Polsce. W ciągu ostatnich paru lat wiele się w tej materii zmieniło. 


Polacy przekonali się do kupowania przez internet, doceniając możliwość znalezienia najbardziej atrakcyjnej oferty, wyszukania tzw. perełek, wyprzedaży, promocji bez konieczności wychodzenia z domu i przedzierania się przez tłumy w sklepach stacjonarnych. Oczywiście pewnie zakupy w sklepach internetowych nigdy nie wyprą do końca tych tradycyjnych, ale obroty sklepów działających w sieci stale rosną, co roku powstaje też mnóstwo nowych sklepów, oferujących różne produkty online.

Sklep internetowy to poważne przedsięwzięcie, które wymaga sporo pracy i rzetelności, aby końcowy efekt był w pełni satysfakcjonujący. Na rynku jest wiele gotowych skryptów sklepów online, z których można skorzystać, jednak nie ulega wątpliwości, że najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie stworzenia sklepu internetowego doświadczonej agencji interaktywnej, która najpierw wsłucha się w potrzeby i oczekiwania zleceniodawcy, a następnie zaproponuje najkorzystniejsze rozwiązania.

Każdy użytkownik internetu potrafi odróżnić funkcjonalny, sprawnie działający, intuicyjny w obsłudze sklep internetowy od swojego przeciwieństwa, gdzie poruszanie się po stronie i znalezienie na niej ważnych informacji nie jest proste. Użytkownik jest skłonny zrezygnować z zakupów, jeśli w danym sklepie internetowym coś mu się nie spodoba w sposobie jego funkcjonowania.

Sklep internetowy to skomplikowany projekt informatyczny, który wymaga wdrożenia nowoczesnych rozwiązań e-commerce. Chodzi nie tylko o przyjazność sklepu wobec kupujących, ale także o prostotę obsługi, ciekawe funkcje z poziomu administratora sklepu, osoby, która tym wszystkim zarządza. Cała ścieżka dokonywania zakupów, wysyłania potwierdzeń, powiadomień o statusie zamówienia, dokonywanie przelewów - powinno być jak najprostsze i zautomatyzowane, by usprawnić pracę sklepu, który - jeśli ma już dobrą pozycję na rynku - może mieć codziennie transakcje liczone w setkach. Bez profesjonalnego systemy e-commerce w takim sklepie szybko doszłoby do pomyłek, a klienci rezygnowaliby z robienia w nim zakupów.

Sklepy internetowe to znak naszych czasów - żyjemy szybko, ze stałym dostępem do internetu, wiele rzeczy załatwiamy online. Zainwestowanie w porządny sklep internetowy oraz atrakcyjną ofertę pozwoli wykorzystać tę szansę na rozkręcenie poważnego biznesu, który będzie dobrze prosperował w dzisiejszej dobie ogromnej konkurencji.

 


Podobał Ci się artykuł?
-1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij