0
głosów
- +

Skuteczny mailing reklamowy – 8 wskazówek artykuł jest promowany

Autor:

Aktualizacja: 14.03.2015


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 788 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Skuteczny mailing reklamowy – 8 wskazówek

Jeśli chcesz przeprowadzić efektywną kampanię mailingową, rozważ poniższe wskazówki:


1. Miło jest odbiorcy otrzymać powitalny e-mail, w którym przywitasz się z nim i poinformujesz, co będziesz do niego wysyłał raz w tygodniu, miesiącu lub rzadziej – wedle Twojego uznania (i budżetu, rzecz jasna).

 

2. Pamiętaj, by zawartość mailingu nie kłóciła się z Twoją stroną internetową, kanałami w mediach społecznościowych i innych miejscach, gdzie Twoja marka zapewnia sobie widoczność. Weź pod uwagę przede wszystkim język i grafikę – wszystko to ma być ze sobą spójne.

 

3. Edycja newslettera to rzecz niezwykle ważna. Łatwo strawna treść jest podzielona na akapity, śródtytuły, ozdobiona grafiką. Nie zapominaj o intrygującym temacie e-maila, który zachęci do otwarcia. Jeśli treści masz dość dużo, w mailu umieść do niej link.

 

4. Twój content powinien być adekwatny do zainteresowań odbiorców, w tym celu możesz skorzystać ze specjalnych firm, które oferują bazy danych b2b lub klientów indywidualnych. Kupując dostęp do określonego użytkownika, nie zaśmiecasz mu poczty, bo wysyłasz to, czym prawdopodobnie może być zainteresowany. Zwiększasz w ten sposób również prawdopodobieństwo powodzenia kampanii.

 

5. Wysyłaj e-maile regularnie. Twoi odbiorcy przyzwyczajają się do stałych dat. Dlatego zaplanuj w kalendarzu harmonogram i wysyłaj zawsze w jednakowych odstępach czasowych.

 

6. Przetestuj swojego e-maila, zanim wyślesz go do odbiorców. Wszystko musi działać idealnie. Popraw literówki, dostosuj wyświetlanie e-maila do urządzeń mobilnych itd. Bo gdy już roześlesz wiadomości, na zawsze trafią one do skrzynki. Nie ma drogi powrotu.

 

7. Wskazane jest, by Twój e-mail zawierał guziki umożliwiające dzielenie się treścią maila w mediach społecznościowych. Wtedy dotrą do kogoś więcej niż Twojego e-mailowego odbiorcy. Chyba tego pragniesz, prawda?

 

8. Nie zapominaj o dołączeniu opcji wypisania się z newslettera i poinformowaniu odbiorcy o tym, skąd masz jego adres e-mailowy. To taki wirtualny savoir-vivre. Nikt nie chce wyjść na niewychowanego, Ty pewnie też.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij