0
głosów
- +

Pacjencie, rejestruj się przez internet!

Autor:

Aktualizacja: 01.07.2008


Kategoria: Zdrowie / Aktualności


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 4321 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Chcesz iść do lekarza, a nie możesz dodzwonić się do rejestracji? Zarejestruj się przez internet - niektóre placówki medyczne udostępniają już taką usługę.


Wszyscy wiemy, jak bywa w przychodniach: długie kolejki, zajęte telefony, panie rejestratorki dwojące się i trojące, aby obsłużyć wszystkich pacjentów.

A może być inaczej - jak na przykład w katowickiej Przychodni "Na Witosa" (http://www.nawitosa.pl), gdzie od niedawna działa system internetowej rejestracji pacjentów.

Pacjent należący do przychodni może zarejestrować się o dowolnej porze do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub do specjalisty. Co ważne - spośród udostępnionych może wybrać termin dogodny dla siebie. Może też odwołać wizytę najpóźniej na dzień naprzód - zwolni tym samym termin innym oczekującym pacjentom. Panie rejestratorki drukują w danym dniu rano listę pacjentów, którzy zarejestrowali się przez internet i reszta wolnych terminów "wraca" do bieżącego użycia (rejestracja internetowa może być równoległa do rejestracji telefonicznej - wtedy udostępnia się część terminów do rejestracji internetowej).

Zobacz sam: oto wersja demonstracyjna systemu internetowej rejestracji pacjentów: http://www.rejestracja24.net/, gdzie możesz zobaczyć to, co widzi pacjent, jak również panel administracyjny do ustalania grafików lekarzy.

System ułatwia pacjentom rejestrację do lekarzy (brak kolejek, wybór dogodnego terminu, możliwość rejestrowania się w czasie gdy rejestracja poradni jest nieczynna, automatyczne przypomnienia terminów mailem), a także usprawnia pracę rejestracji, odciążając telefon. Dlaczego więc nie stosować takich rozwiązań na większą skalę? Gabinety dentystyczne, ginekologiczne, przychodnie wielospecjalistyczne i inne placówki medyczne mogą rozwiązać swój problem właśnie dzięki internetowi.

Lista Tagów: zdrowie, organizacja, pracy, nfz

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij