Dobra reklama dźwignią handlu. Nie inaczej jest w przypadku agencji reklamowych. W tym przypadku skuteczna kampania przekłada się nie tylko na wzrost klienteli, ale pozwala agencji pokazać, że jest dobra w tym, co robi.

Data dodania: 2015-01-24

Wyświetleń: 1500

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Powody, dla których warto reklamować agencję

  • Większe zyski firmy.
  • Potencjalni klienci mają szansę dowiedzieć się o firmie i o oferowanych przez nią usługach.
  • Reklama przekonuje odbiorcę do skorzystania z oferowanych usług.
  • Powoduje, że zaznajomiony z nazwą marki klient chętniej skorzysta właśnie z jej usług, niż z innej, nieznanej sobie firmy.
  • Odwraca uwagę odbiorcy od działań konkurencji.
  • Oddziałuje na klienta za pomocą różnych bodźców wzrokowych i słuchowych.
  • Informuje odbiorcę o miejscach, w których może on skorzystać z oferowanych usług, przez co oszczędza on czas.

Skuteczna reklama mobilna

To rynek reklamy, który prężnie się rozwija z uwagi na coraz większą liczbę użytkowników smartfonów. Warto więc zainwestować w mobilne reklamowanie agencji, ponieważ to oznacza:

Możliwość dotarcia do młodych ludzi, którzy na co dzień korzystają z urządzeń mobilnych, do właścicieli firm, pracujących za pomocą laptopów, tabletów i smartfonów. Tworzy się dzięki temu atrakcyjna, rozwojowa baza klientów dla agencji reklamowej.

Mniej miejsca na reklamy w mobilnych wersjach stron internetowych - to daje nam praktycznie stuprocentową gwarancję, że konkurencja w danej witrynie będzie naprawdę niewielka.

Dynamiczność - reklama w internecie to nie tylko banery, ale także przykuwające uwagę animacje i filmy, nad którymi użytkownik może zatrzymać się dłużej.

Lokalność - użytkownicy urządzeń mobilnych często korzystają z geolokalizacji, która pozwoli im na przykład wyszukać agencję reklamową we Wrocławiu, a nie pokaże wyników z całej Polski. Dzięki temu jest większa szansa, że skorzystają akurat z naszych usług.

Reklamę przez SMS - niektóre telefony mają taką opcję. Pozwala to firmom docierać bezpośrednio do potencjalnych klientów.

Nowoczesna reklama podnosi prestiż agencji reklamowej i sprawia, że chce z nią współpracować większa liczba klientów.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena