0
głosów
- +

Zimowe szaleństwo wyprzedażowe

Autor:

Aktualizacja: 08.01.2015


Kategoria: Uroda / Moda


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 569 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Zimowe szaleństwo wyprzedażowe

Nowy rok oprócz wielu nowych postanowień wiąże się z wielkimi wyprzedażami w sklepach. Wiele marek pozbywa się kolekcji jesienno-zimowych i robi miejsce na nowe, wiosenne stylizacje. Jak odnaleźć się w wyprzedażowym szaleństwie i jak nie nabrać się na chwyty marketingowe – warto pamiętać o zaledwie kilku zasadach.


Układ sklepów

Przechodząc obok sklepów, które już od wejścia ogłaszają wielkie obniżki cen spoglądając przez witrynę nie zobaczymy niczego, co jest przecenione. Dzieję się tak, ponieważ produkty z obniżonymi cenami zamieszczone są na samym końcu sklepu. Klient czuje się jak łowca, który w poszukiwaniu swojej promocji przemierza cały sklep przy okazji oglądając nową kolekcję. Z układem produktów w sklepach nie tylko odzieżowych, ale także spożywczych związana jest cała psychologia. Układ produktów, który może wydawać się mało praktyczny i nie logiczny jest w gruncie rzeczy bardzo przemyślana strategia.

Pomieszane produkty

Niektóre nieuczciwe sklepy w tak chaotycznym okresie wielkich wyprzedaży stosują metodę pomieszanych produktów na wieszakach. Coraz częściej można znaleźć wśród produktów przecenionych, rzeczy z nowych kolekcji. Natłok klientów i ogólny gwar sprawia, że często dowiadujemy się dopiero przy kasie, że kupujemy najnowszą kolekcję w niebotycznej niekiedy cenie. Warto sprawdzić trzy razy cenę danego ubrania zanim podejdziemy z nim do kasy.

Trzymaj głowę na karku

Niskie ceny budzą w każdym z nas zakupoholika. Nie dajmy się zwieść. Wybierajmy ubrania uniwersalne, dobrej jakości i ponadczasowe. Unikniemy w ten sposób wypełnienia szafy w kompletnie niepotrzebne ciuchy.

Jeśli jednak naszym noworocznym postanowieniem jest większa oszczędność pieniędzy lub bardziej rozważne zakupy, najlepiej jest skorzystanie z promocji, ale za pośrednictwem Internetu. W zaciszu własnego domu można podjąć spokojną decyzje o zakupie danego ubrania. To, co wybieramy jest przemyślaną decyzją, ponieważ nie działają na nas chwyty marketingowe spotykane w sklepach. Dodatkowo, każdy produkt kupiony za pośrednictwem Internetu podlega zwrotowi, czego nie można powiedzieć o produktach zakupionych w sklepach. Tym bardziej, że wiele sklepów zastrzega sobie zwroty produktów przecenionych. Warto korzystać ze sklepów Internetowych, ponieważ jesteśmy w stanie uniknąć niechcianych i impulsywnych zakupów.

Pamiętaj! Promocja to nie to samo, co przecena. Promocja jest wypromowaniem danego dobra, co nie musi się wiązać z obniżką cen. Warto sprawdzić cenę przed promocją. Niekiedy produkt promowany może być droższy od produktu podstawowego.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij