Marzeniem każdego właściciela firmy jest to by jego usługami lub produktami interesowała się coraz większa liczba potencjalnych klientów, co przełoży się na zwiększenie ruchu w interesie, sprzedaży i pomnożenie zysków firmy.

Data dodania: 2008-06-10

Wyświetleń: 3480

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Przedsiębiorca, który już posiada stronę internetową powinien wiedzieć, że reklama w wyszukiwarkach internetowych jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej, a jej koszty są bardzo małe jeśli się dokładnie wie jak takie kampanie reklamowe dla swojej firmy samodzielnie zaprojektować i przeprowadzić.


Co więc powiesz na to, kiedy całkowicie za darmo, łatwo i szybko nauczysz się między innymi:

· Na czym polega i co to jest reklama Google AdWords?
· Na które podstawowe elementy reklamy AdWords należy zwrócić szczególną uwagę jeśli chce się otrzymać wysokie wyniki?
· Które rodzaje tekstowej reklamy AdWords wybrać dla reklamowania swojej firmy?
· Jak dobrze i szybko założyć konto swojej firmy w programie reklamowym Google AdWords?
· W jaki sposób łatwo uruchomić, samodzielnie przeprowadzić i zarządzać kampanią AdWords własnej firmy?
· Jakie jest 7 kroków tworzenia optymalnych słów kluczy dla tego typu reklamy?
· Jak korzystać z darmowych narzędzi dostępnych w Google AdWords by w ten sposób efektywniej zdobywać dla firmy klientów?
· Jakie są polecane praktyki i najskuteczniejsze strategie w Google AdWords?
· Które z najczęściej popełnianych błędów powodują spadek skuteczności kampanii reklamowej AdWords?
· Jak zmierzyć rezultaty i konwersję klientów w kampanii Google AdWords?

· oraz dużo, dużo więcej interesujących i praktycznych przepisów wraz z przykładami zawartych na ponad 200 stronach tego darmowego kursu.


Dzięki dobremu dopasowaniu reklama Twojej firmy trafi w ten sposób dokładnie do tych klientów, którzy w danej chwili szukają Twoich produktów lub usług, a dodatkowo możesz jej zasięgiem objąć obszar całej Polski.


Poszukiwanie nowych klientów nie będzie już dla Ciebie dużym problemem ponieważ w przemyślny sposób stworzone przez Ciebie kampanie AdWords mogą przyciągnąć do Twojej firmy tysiące nowych klientów poszukujących oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.


Jak bardzo Ty też chcesz przeciągnąć w ten sposób klientów na swoją stronę?


Darmowy kurs, który można otrzymać na stronie www.dobrastrategia.pl nauczy Ciebie prawidłowego ustawienia kampanii AdWords. Dowiesz się jak poprawnie dobrać słowa kluczowe oraz poprawny tekst komunikatu reklamowego dla Twojej firmy. Nauczysz się ustalać cenę za pojedyncze kliknięcie w reklamę, w taki sposób, aby nie była ona zbyt wysoka (niepotrzebne zwiększanie kosztów Twojej reklamy), a równocześnie nie za niska (Twoja reklama nie wyświetlałaby się).


Nauczysz się także obserwować i oceniać dane dotyczące skuteczności Twoich reklam, regularnie optymalizować przebieg kampanii, obserwować wprowadzane przez siebie zmiany do Twoich reklam, oraz wiele innych istotnych dla sukcesu Twojej firmy rzeczy.


Ten darmowy kurs, napisany prostym przystępnym językiem wraz z załączonymi rzeczywistymi przykładami szybko nauczy także Ciebie wykorzystywać w promocji Twojej firmy reklamę AdWords.


Zastanów się, nie posiadając wiedzy zawartej w tym darmowym kursie i zlecając przeprowadzenie własnej kampanii reklamowej AdWords zewnętrznej firmie (pośrednikowi) można zapłacić ponad 1500 zł za 1000 kliknięć, co daje w rezultacie ponad 1,5zł za pozyskanie zainteresowania jednego potencjalnego klienta, który być może u Ciebie kupi.


A teraz wyobraź sobie, że podobną kampanię możesz przeprowadzić w swojej firmie samodzielnie inwestując jedynie 20 groszy za pozyskanie jednego potencjalnego klienta. To aż 7,5 razy mniej niż zlecenie tej usługi firmie zewnętrznej, która nie zna tak dobrze Twoich potencjalnych klientów i ich upodobań, jak Ty. To Ty przecież wiesz czego najbardziej potrzebuje Twój potencjalny klient i czego poszukuje!


Ten darmowy kurs reklamy Gogle AdWords dostępny jest na stronie www.dobrastrategia.pl
Licencja: Creative Commons
0 Ocena