Reklama wewnętrzna, to nic innego jak wszelakiego rodzaju systemy reklamy wewnątrz danego budynku, firmy lub sklepu. Reklama ta obejmuje wszystkie elementy wystawiennicze, plakaty, nalepki na podłogę, tablice reklamowe czy ekspozycje wiszące.

Data dodania: 2014-09-30

Wyświetleń: 1051

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Indoor ads, czyli reklamy wewnętrzne

Spośród wielu funkcji, jakie ma spełniać reklama, ten rodzaj ogłoszeń jest bardzo specyficzny. Reklama typu indoor przyciąga wzrok i często ubarwia pomieszczenia. Mimo to, spełnia przede wszystkim funkcję informacyjną. Wzbudza zainteresowanie klienta i zmusza go do konkretnego działania, jakim może być zakup lub zachęcenie do odwiedzenia konkretnego sklepu.

Systemy reklamowania

Reklama wewnętrzna dzieli się na kilka rodzajów. Jest to bardzo szeroki obszar marketingu, ponieważ dzieli się na wiele podgrup. W każdej przybiera zupełnie inną postać, ale pełni tą samą funkcję. Z najbardziej popularnych systemów reklamowania można wyróżnić trzy główne, jakimi są:

  • ROLLUP – jest jedną z najbardziej popularnych metod reklamy firmy. Bardzo często można je spotkać na targach. Są łatwe do przenoszenia, nie zabierają dużo miejsca oraz dają duże możliwości do prezentowania grafik w różnym formacie. Fenomen ROLLUP’ów na tym się nie kończy. Specjalny materiał, z którego jest wykonany (typu baner lub blockout) sprawia, że światło, jakie pada na baner jest blokowane, dzięki czemu reklama jest czytelna i nie prześwituje.
  • TABLICZKI WEWNĘTRZNE – ta forma reklamy wewnętrznej jest zazwyczaj wykorzystywana na uczelniach lub w biurowcach. Bywa tak, że w jednym budynku znajduje się kilka wydziałów lub kilka firm. Reklamy takie jak nalepki na podłogę, kierujące do właściwego miejsca, tabliczki na drzwiach, loga przestrzenne zamieszczane na przykład w recepcjach przedsiębiorstw.
  • EKSPOZYTORY WISZĄCE – nie ma lepszych elementów, które byłyby w stanie tak stworzyć stanowisko wystawiennicze jak ekspozytory wiszące. Różnorodność konstrukcji, łatwość w montażu, duża powierzchnia do ekspozycji towarów, możliwość podświetlania, wymienne grafiki a także możliwość zamieszczenia banneru reklamowego. Ekspozycje wiszące nie zabierają miejsca tak jak np. potykacze. Zawsze świadczą dobrze o producencie danego produktu, ponieważ obok reklamy, staje dowód, jakim jest produkt.

Zdecydowanie najczęściej można spotkać się w marketach, kioskach, u jubilera, sklepach odzieżowych i innych, z ekspozytorami wiszącymi. Jest to najpopularniejsza forma reklamy wewnętrznej. Zamieszczenie jej w odpowiednim miejscu z pewnością przyciągnie wzrok każdego potencjalnego klienta.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena