0
głosów
- +

UE stawia na przyszłość w ramach programu Innowacyjna Gospodarka

Autor:

Aktualizacja: 21.08.2014


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Wiadomość
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 594 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
UE stawia na przyszłość w ramach programu Innowacyjna Gospodarka

Program Innowacyjna Gospodarka jest jednym z sześciu finansowanych ze środków europejskich programów krajowych w ramach Narodowej Strategii Spójności. Głównym celem programu jest wspieranie rozwoju gospodarki przez ogólnie pojętą innowacyjność. Jego odbiorcami są więc firmy i przedsiębiorstwa, które stawiają na rozwój przełomowych technologii w dziedzinach komunikacji, realizują badania rozwijające nowe technologie lub stanowią istotne dla rozwoju gospodarki inwestycje.

W Polsce program został przyjęty w uchwale Rady Ministrów 30 października 2007 roku. Do 2013 roku wszelkie instytucje wpisujące się w ideę programu – firmy i spółki biznesowe, instytucje badawcze i naukowe oraz instytucje administracji publicznej – uzyskały wsparcie w wysokości 10,2 miliarda euro.

Co warte wspomnienia, ze wszystkich złożonych wniosków o dofinansowanie, tylko ok. 10% przeszło gęste sito kwalifikacji i otrzymało dofinansowanie. Jednym z nich jest projekt spółki Inventum, skierowany do branży turystycznej. Przygotowane przez spółkę nowoczesne narzędzie ma na celu znaczną poprawę skuteczności komunikacji na linii klient - biuro podróży – tour operator. Usprawnienie tego kanału oraz automatyzacja działań sprzedażowych, przekłada się również na znaczną poprawę sprzedażowej i posprzedażowej obsługi klienta.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij